ساعات جدید آغاز به کار دستگاه های اجرایی، سازمان ها و مراکز آموزشی و خدمات درمانی، بانک ها و واحدهای نظامی به تصویب اعضای دولت رسید.

به گزارش افکارنیوز، در جلسه امروز (یک شنبه) هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ساعات جدید آغاز به کار دستگاه های اجرایی، سازمان ها و مراکز آموزشی و خدمات درمانی، بانک ها و واحدهای نظامی به تصویب اعضای دولت رسید.

بر این اساس و با موافقت هیئت دولت، ساعات آغاز به کار دستگاه های اجرایی و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و بخشهای آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساعت ۸ صبح، مدارس ساعت ۷: ۱۵ تا ۷: ۴۵ صبح، بانک ها ساعت ۷: ۳۰ صبح و واحدهای نظامی در ساعت ۶: ۳۰ تا ۷ صبح تعیین شده است.

اعضای هیئت دولت همچنین در این جلسه با افزایش سرمایه جمهوری اسلامی ایران در بانک توسعه اسلامی موافقت کردند.

علاوه بر این هیئت وزیران با عضویت وزرای امور اقتصادی و دارایی، دادگستری و کشور در شورای عالی اداری و عضویت وزرای آموزش و پرورش و صنعت، معدن و تجارت در شورای حقوق و دستمزد موافقت نمود.

در این جلسه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه گزارشی از برنامه های سفر هیئت دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به مقر سازمان ملل متحد ارائه کرد و اعضای دولت نیز از خدمات ارزنده وی در جریان این سفر تقدیر و تشکر کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات