معاون پارلمانی وزارت علوم با اشاره به جلسه روز گذشته فراکسیون دانشگاهیان با توفیقی گفت: برخی مسائل مربوط به برنامه های وزارت علوم و حوزه های انتخابیه نمایندگان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش افکارنیوز، سعد الله نصیری قیداری معاون پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جلسه روز گذشته فراکسیون دانشگاهیان مجلس با سرپرست وزارت علوم اظهار داشت: سرپرست وزارت علوم به همراه سرپرست دانشگاه آزاد، روز گذشته و به دعوت رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس حضور یافت.

وی افزود: نمایندگان با حضور در این جلسه مسائل مختلفی را مطرح کردند و استقبال خوبی از این جلسه از سوی نمایندگان صورت گرفت.

معاون پارلمانی وزارت علوم با بیان اینکه نمایندگان در این جلسه مسائل حوزه های انتخابیه و مباحث ملی مربوط به آموزش عالی را مطرح کردند، ادامه داد: حدود ۱۵ مورد از مسائل مختلف در این جلسه از سوی نمایندگان مطرح شد و آقای توفیقی نیز به آن ها پاسخ داد.

نصیری قیداری به برخی از موارد مطرح شده از سوی نمایندگان با سرپرست وزارت علوم اشاره کرد و گفت: در این جلسه مواردی مربوط به حوزه های انتخابیه و آموزش عالی مانند برنامه های وی برای وزارت علوم، دانشگاه پیام نور، اسلامی شدن دانشگاه ها، اشتغال فارغ التحصیلان و تحول در علوم انسانی از سوی نمایندگان مطرح شد.

وی با بیان اینکه نمایندگان در سخنان خود از آقای توفیقی به عنوان وزیر علوم حمایت کردند، گفت: برخی از نمایندگان حمایت های محکم و جدی داشتند که دلیل آن نیز عملکرد وی در وزارت علوم در سال های اخیر و برنامه هایش برای این وزارتخانه در ماه های گذشته بوده است.

معاون پارلمانی وزارت علوم در پاسخ به این سؤال که آیا در این جلسه درباره مواضع آقای توفیقی در فتنه ۸۸ که عنوان می شد یکی از مهمترین دغدغه های نمایندگان است نیز سوالاتی مطرح شد؟ گفت: در این جلسه مشخصا در این زمینه سوالی از آقای توفیقی نشد، اما یکی از نمایندگان درباره برخی از این مسائل سوالی را مطرح کرد که وی به سؤال این نماینده پاسخ داد البته هرگاه از سوی نمایندگان سؤالاتی در این زمینه مطرح شده است، آقای توفیقی به خوبی پاسخ داده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات