عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه نتایج آسیب شناسی اصولگرایان در اختیار جبهه پیروان قرار می گیرد، از حضور معاون وزیر امورخارجه در جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، " احمد نیک فر" عضو شواری مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جلسه شورای مرکزی با شورای استان تهران مشترک بود، اظهار داشت: " عباس عراقچی" معاون وزیر امور خارجه و عضو هیئت اعزامی به نیویورک شب گذشته در نشست شورای مرکزی این تشکل سیاسی حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه تحلیل مسائل سیاسی بویژه سفر رئیس جمهوری کشورمان به نیویورک محور جلسه این شورا بود، تصریح کرد: وی گزارشی از برنامه های هیئت ایرانی در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل ارائه و برخی از اعضاء دیدگاه و نظرات خود را درباره این سفر مطرح کردند.

نیک فر با اشاره به بیانات" مقام معظم رهبری" در جمع دانش آموختگان دانشگاه ستاری، اضافه کرد: طبق گفته های" معظم له" سیاست های نظام و راهبردهای مدنظر ایشان به جز مواردی که خوشایند نبود در این سفر رعایت شده بود.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نشست شورای مرکزی این حزب با دبیران استان ها که ۵شنبه گذشته برگزار شد، خاطرنشان کرد: قرار است شورای استان ها نتایج بررسی های خود را به صورت مکتوب ارسال کرده و در نهایت نتایج آسیب شناسی جریان اصولگرا به هیئت رئیسه جبهه" پیروان خط امام و رهبری" فرستاده می شود.

شایان ذکر است نشست شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با دبیران استان ها ۵شنبه گذشته در دفتر مرکزی حزب برگزار شد که پیش از این" احمد نیک فر" جزئیات این نشست را تشریح کرده بود
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات