نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هاشمی رفسنجانی حالتی پیدا کرده که هر امری را که با خودش موافق بود آن را درست می داند و به آن امر کند و اگر چیزی را نپسندید آن را خلاف دانسته و دیگران را نیز از آن نهی می نماید.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهار نظر اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه طولانی شدن انتخاب استانداران به صلاح مردم و دولت نیست، گفت: هاشمی رفسنجانی به یک وضعیت روحی و شخصیتی رسیده است که در این وضعیت تشخیص خودش را معیار و ملاک حق، اعتدال و انصاف می داند.

وی با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی درباره امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: این اقدام نشان می دهد که وی حالتی پیدا کرده که هر امری را که با خودش موافق بود آن را درست می داند و به آن امر کند و اگر چیزی را نپسندید آن را خلاف دانسته و دیگران را نیز از آن نهی می نماید.

کوچک زاده چنین اظهار نظر هایی را توهین به صدها خدمتگزار به مردم در دولت دانست و افزود: ممکن است فردی به دوستش مشورت دهد اما اگر فردی دست نشانده او باشد با وی با زبان امر و نهی صحبت می کند که این لحن صحبت وهن شخصیت رئیس جمهور منتخب مردم است و شان او را خدشه دار می کند.

کوچک زاده در پایان به تغییرات در راس دانشگاه آزاد اشاره کرد و یادآور شد: هاشمی رفسنجانی به هیچ فردی، غیر از افرادی که صد در صد تابع نظرات او باشند رضایت نمی دهد و از سوی دیگر سعی دارد که این روحیه را به مردم نسبت داده و طوری وانمود کند که از زبان آنها سخن می گوید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات