جلسه کمیسیون اصل۹۰ با مربیان، بازیکنان و داوران برای بررسی پرونده رشوه در فوتبال برگزار شد.

به گزارش افکارنیوز ، جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بازیکنان، مربیان و داوران فوتبال کشور برگزار شد.

مصطفی افضلی فرد سخنگوی این کمیسیون در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره جزئیات این جلسه گفت: جلسه امروز دومین جلسه کمیسیون در رابطه با بحث بررسی پرونده رشوه در فوتبال بود که با حضور بازیکنان، داوران و مربیان برگزار شد.

وی با تأکید بر اینکه نمی توان جزئیات زیادی از این پرونده را تا حصول نتیجه اعلام کرد اظهار داشت: در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر اغلب بر این نکته تأکید داشتند که فساد در فوتبال قلیل است و کلیت فوتبال سالم است.

افضلی فرد افزود: البته اهالی فوتبال بر این نکته تأکید داشتند که باید با این اقلیت برخورد شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی عدم اجرای قوانین موجود، عدم شفافیت در بخشی از قراردادها، تفاوت ها در توزیع حقوق و دستمزدها، بزرگ کردن برخی عیوب و بد اخلاقی ها توسط برخی از رسانه ها از جمله مشکلات موجود در فوتبال است که در جلسه امروز کمیسیون به آن اشاره شد.

وی همچنین دولتی بودن ورزش، عدم تشکیل کمیسیون فرهنگی-ورزشی در وزارت ورزش و جوانان و ضعف های نظارتی را از جمله مشکلات امروز فوتبال برشمرد.

افضلی فرد با بیان اینکه برخی از متهمان مربوط به پرونده رشوه در فوتبال شناسایی شدند، تصریح کرد: جزئیات بیشتر این پرونده تا زمان کامل شدن تحقیقات و اسناد و همچنین تکمیل گزارش اعلام نخواهد شد.

وی درباره زمان جلسه بعدی کمیسیون اصل ۹۰ برای بررسی رشوه در فوتبال گفت: زمان دقیق جلسه بعدی مشخص نیست اما به سرعت جلسات بعدی را برگزار خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ همچنین با بیان اینکه هدف کمیسیون اصل۹۰ از پیگیری این پرونده دفاع از فوتبال سالم است، گفت: کسانی که در این خصوص با کمیسیون همکاری نکنند طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات