عضو نمایندگی ایران در سازمان ملل شبکه ترور رژیم صهیونیستی در سراسر جهان را دارای فهرست بلندی خواند و گفت: در سال های اخیر چندین تن از دانشمندان ایرانی به دست عوامل این رژیم به طرز بیرحمانه ای به شهادت رسیدند.

به گزارش افکارنیوز ، روز گذشته در جریان مباحث کمیته حقوقی مجمع عمومی در خصوص موضوع تروریسم، نماینده رژیم اسرائیل بر خلاف رویه معمول در این کمیته اتهاماتی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد که با پاسخ قاطع عضو نمایندگی کشورمان در جلسه مواجه شد.

حسین قریبی عضو نمایندگی کشورمان در جلسه این کمیته گفت: موجب شگفتی است نماینده رژیمی که از بدو تشکیل غیر مشروعش به عنوان رژیم تروریستی شناخته می شود، کشوری را متهم می کند که در ٣۴ سال گذشته بیش از ١٧ هزار شهروند قربانی ترور داشته است.

وی افزود: آنها قربانی حوادث تروریستی شدند که از سوی عناصر آن رژیم حمایت شده و تردیدی وجود ندارد که این رژیم مسئول اقدامات تجاوزگرانه، اشغال، کشتار افراد بیگانه از جمله زنان و کودکان، نسل کشی، جنایت علیه بشریت، جنایت جنگی و سایر جرائم و نیز آواره کردن میلیون ها نفر فلسطینی در خارج از سرزمین اصلی خود است.

عضو نمایندگی دائم کشورمان گفت: شبکه ترور این رژیم در سراسر جهان دارای فهرست بلندی است و تنها به عنوان نمونه در سالهای اخیر چندین تن از دانشمندان ایرانی که برای توسعه کشور عزیز خود فعالیت می کردند در پیش چشمان بهت زده خانواده های خود به دست عوامل این رژیم به طرز بیرحمانه ای کشته شدند و هنوز هم افراد بیشتری تهدید به قتل می شوند.

قریبی خواهان اقدام جامعه بین الملل در جلوگیری از پشتیبانی و حمایت از شبکه تروریستی این رژیم شد و افزود: اگر قصد ریشه کن کردن تروریسم را داریم این نخستین خواهد بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات