رئیس جدید جبهه اصلاح طلبان گفت: در جلسه اخیر این جبهه، با اکثریت آرای اعضا به مدت ۶ ماه به عنوان رئیس جبهه اصلاح طلبان انتخاب شدم.

به گزارش افکارنیوز، محمدجواد حق شناس رئیس جدید جبهه اصلاح طلبان با اشاره به ترکیب جدید هیئت رئیسه این جبهه گفت: در جلسه اخیر جبهه اصلاح طلبان، هیئت رئیسه از ۵ نفر به ۳ نفر تقلیل یافت و یک نفر رئیس و سخنگو، یک نفر نایب رئیس و یک نفر به عنوان دبیر در ترکیب هیئت رئیسه این جبهه قرار دارند.

وی با بیان اینکه ریاست جبهه اصلاح طلبان از این به بعد چرخشی خواهد بود، افزود: براساس مصوبه اعضا، از این به بعد ریاست این جبهه چرخشی خواهد بود تا همه اعضا بتوانند به صورت دوره ای ریاست این جبهه را برعهده بگیرند؛ همچنین در جلسه اخیر با رای اعضا، بنده به مدت ۶ ماه ریاست این تشکل را برعهده گرفتم و پس از پایان دوره، این مسئولیت به فرد دیگری منتقل می شود.

رئیس جدید جبهه اصلاح طلبان ادامه داد: بنا داریم در جلسه آتی جبهه اصلاح طلبان موضوع آیین نامه و فعال شدن کمیته ها را بررسی کنیم البته ممکن است که موضوع دیدار با برخی از چهره های سیاسی را هم پیگیری کنیم.

حق شناس در پایان تصریح کرد: بنده از این پس به مدت ۶ماه به عنوان رئیس و سخنگوی جبهه اصلاح طلبان مواضع این جبهه را اعلام خواهم کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات