عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات را در گروی استعلام از فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران و زاهدی وزیر وقت علوم در سال ۸۸ خواند و گفت: باید ببینیم واقعا این سخنرانی به در خواست رئیس دانشگاه تهران و وزیر علوم صورت گرفته یا خیر؟

به گزارش افکارنیوز ، این نماینده که خواست نامش فاش نشود رای اعتماد فراکسیون های اصولگرای مجلس شورای اسلامی به توفیقی را در گروی استعلام از زاهدی وزیر وقت علوم و رئیس فعلی کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواند و گفت: روایتی در خصوص اتفاقات روز سخنرانی توفیقی در سال ۸۸ در دانشگاه تهران وجود دارد، مبنی بر اینکه بر اساس تدبیر وزارت علوم مقرر می شود در راستای جمع کردن دانشجویان معترض در دانشگاه جلسه ای ترتیب داده شود که مجری و سخنران آن جلسه نیز مشخص می شوند.

وی ادامه داد: اما جریان خاصی در دانشگاه مجری و سخنران اصلی برنامه را کنار می زند و مجری و سخنران دیگری را جایگزین می کند. بنابر این توفیقی سخنران مورد نظر وزارت علوم در آن جلسه نبوده است.

وی تاکید کرد: اگر این روایت ثابت شود فاتحه رای اعتماد به توفیق در صحن علنی مجلس خوانده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما در صورتی که ثابت شود، رئیس دانشگاه تهران و وزیر وقت علوم از توفیقی خواسته اند در جلسه مشترک با دانشجویان صحبت کند و حتی هماهنگ با معترض ها سخنرانی کند تا جو دانشگاه آرام شود، فراکسیون های اصولگرای مجلس به وزیر پیشنهادی رای اعتماد می دهند.

وی تاکید کرد: منتظریم زاهدی رئیس کمیسیون آموزش از سفر حج باز گردد تا در این خصوص سئوال کنیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات