گروهی از عوامل رسانه ای لابی صهیونیستی- آمریکایی در آستانه برگزاری دور جدید گفت وگوهای ایران و گروه ۱+۵ برای فضا سازی رسانه ای علیه برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی به تکاپو افتاده اند.

به گزارش افکارنیوز، عوامل رسانه ای وابسته به لابی صهیونیستی - آمریکایی، تضعیف اقتدار و قاطعیت ایران هسته ای را در دستور کار خود قرار داده اند و با انتشار تحلیل ها و تفاسیر مغرضانه به فضاسازی علیه ایران هسته ای می پردازند.

روز گذشته محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در بدو ورود به ژنو در جمع خبرنگاران از آماده بودن بسته پیشنهادی ایران خبر داد و گفت: نفس مذاکره اعتمادساز است و امتیاز دادن و امتیاز گرفتن در دستور کار هیئت ایرانی نیست و ما به سمت بازی برد بردی می رویم که منافع دو طرف و حقوق ایران را تأمین کند.
این درحالی است که برخی از عناصر رسانه ای وابسته به لابی صهیونیستی - آمریکایی با اشاره به حضور زوبین کارشناس ارشد امور تحریم ها در خزانه داری آمریکا در حاشیه نشست گروه ۱+۵ با ایران، می کوشند با وارونه نمایی واقعیات موجود، علیه کشورمان دست به شانتاژ های رسانه ای و تبلیغاتی بزنند.

آدام زوبین، کارشناس خبره دولت آمریکا در امور تحریم ها، عضو تیم مذاکره کننده ایالات متحده در نشست ژنو برای حل مناقشه اتمی با ایران خواهد بود که گفته می شود حضور او به منظور بررسی کاهش احتمالی تحریم ها علیه ایران است.

پیش از این وزیر امورخارجه کشورمان در حاشیه نشست های خود در نیویورک نسبت به نگرانی لابی های صهیونیستی - آمریکایی از ایجاد هرگونه رویکرد تعامل آمیز میان ایران و گروه ۱+ ۵ خبر داده و از غرب خواسته بود تا اجازه ندهند که لابی های صهیونیستی - آمریکایی به عنوان قیم مردم اروپا تصمیم سازی کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات