عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه سکوت قبرستانی موسسه تنظیم و نشر امام (ره) جای تامل دارد، گفت: مسئولان دفتر تنظیم و نشر در مسائلی جناحی و حزبی محصور شده اند و نمی توانند به رسالت اصلی خود عمل کنند.

به گزارش افکارنیوز، پرویز سروری عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار داشت: اظهارات خانم اشراقی واقعاً یکی از درد آورترین اظهاراتی بود که بعد از ارتحال امام شنیده شد.

وی افزود: اظهارات خانم اشراقی خاطره جمله اهانت بار گنجی را بار دیگر در ذهن ها زنده کرد اما جمله گنجی گرچه دردآور بود ولی به این صورت غم انگیز نبود چرا که گنجی شخصیتی معلوم الحال بود.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به نسبت نزدیکی اشراقی به بیت حضرت امام (ره) اشاره و تصریح کرد: خانم اشراقی خودش نیز می داند که به واسطه همین نسبت به حضرت امام است که در جامعه مورد احترام بوده است، اما امروز ایشان مطالبی را عنوان می کند که شاید به ذهن هیچ کس نمی رسید، که در جمهوری اسلامی بعد از ارتحال حضرت امام در مورد این ابرمرد بزرگ تاریخ، چنین جملات سخیفی عنوان شود.

*اظهارات خانم اشراقی زخمی بر دل داغدیده شهدا بود


سروری اضافه کرد: یادگاران شهدای بزرگ ما با استقامت، بزرگواری و حرکت زینب گونه خود را در تاریخ روسفید کردند و نقش ماندگاری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و بشریت حک کردند و با صبر، متانت و تربیت گل های معطر رسالت زینبی خود را به اثبات رساندند اما اظهارات خانم اشراقی زخمی بر دل داغدیده شهدا بود.

*سکوت قبرستانی دفتر تنظیم و نشر امام (ره) جای تامل دارد


وی به سکوت موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) اشاره کرد و این سکوت را معنا دار و قابل تامل دانست و گفت: آنهایی که عمری است با ادعای صیانت از ادعای صیانت از آرمان های حضرت امام حرکت کرده اند امروز سکوتی قبرستانی را در پیش گرفته اند.

*دفتر نشر امام (ره) در مسائل جناحی و حزبی محصور شده است


عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: امروز از دفتر تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) برخلاف رویه ای که در پیش گرفته است نگاهی فراجناحی و حزبی به این موسسه داشته باشد اما متاسفانه امروز مسئولان موسسه تنظیم و نشر در مسائلی جناحی و حزبی محصور شده اند و نمی توانند به رسالت اصلی خود که همان صیانت از گفتمان امام است عمل کنند.

سروری تاکید کرد: اگر از آثار گران بهای حضرت امام صیانت نشود و تحریف های بزرگ در آن صورت بگیرد خطری بزرگ برای انقلاب اسلامی خواهد بود چرا که ممکن است در آینده به این مطالب تحریف شده استناد شود و چهره امام را دگرگون سازد.

وی در پایان تاکید کرد: فراموش نکنیم که فقط از سوی یک نفر دو هزار روایت جعلی به نام ائمه اطهار (ع) در تاریخ شیعه منتشر شد؛ بنابراین باید به صیانت از آثار و گفتار حضرت امام همت بیشتری بگماریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات