وزیر امور خارجه سه شنبه برای پاسخ گویی به سوالات نمایندگان و ارائه گزارشی از مذاکرات ژنو بار دیگر در کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس حاضر می شود.

به گزارش افکارنیوز، کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه این هفته پس از یک هفته تعطیلی پارلمان تشکیل جلسه می دهند.


حضور وزیر امور خارجه و سرپرست وزارت ورزش در کمیسیون امنیت


روز یکشنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی آخرین اخبار و تحولات با حضور مسؤولین محترم ذی ربط بررسی می شود. سه شنبه نیز برنامه های سرپرست محترم وزارت ورزش و جوانان بررسی خواهد شد و بعد از آن محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جهت پاسخگویی به سوالات حمید رسایی نماینده مردم تهران و ۴ مورد سؤال جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در این کمیسیون حاضر می شود.

حضور سرپرست وزارت علوم و رئیس سازمان میراث فرهنگی در کمیسیون اصل ۹۰


اعضای کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی روز یکشنبه با حضور محمدعلی نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری موضوع پرونده های مطروحه این سازمان را بررسی می کنند. در روز دوشنبه نیز از معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت آموزش و پرورش راجع به پرونده مطروحه دعوت کرده اند. روز سه شنبه نیز با سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ارتباط با پرونده های مطروحه و برنامه های آتی وی تشکیل جلسه می دهند.

حضور سرپرستان وزارت خانه های علوم، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان در کمیسیون آموزش و تحقیقات


در جلسه روز یکشنبه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از سرپرست وزارت آموزش و پرورش جهت ارائه برنامه ها و از رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای جهت ارائه گزارش در مورد پذیرش دانشجویان ورودی سال ۱۳۸۸ دعوت شده است. همچنین اعضای کارگروه آموزش و پرورش این کمیسیون نیز از مدارس تهران روز شنبه و دوشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ از مدارس تهران بازدید می کنند. در روز دوشنبه کارگروه های تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه ها، آموزش های مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی نیز جلسه دارند. در روز سه شنبه نیز سرپرست وزارت ورزش و جوانان و سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت ارائه برنامة ها در این کمیسیون حاضر خواهند شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات