رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: خط امام (ره) با ژنتیک منتقل نمی شود و از سیدحسن خمینی می خواهیم که به مسئله تحریف خاطرات و خط رهبرکبیر انقلاب ورود کند.

به گزارش افکارنیوز، محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور در نشست خبری که صبح امروز در محل این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه به دنبال تعامل بهتر با رسانه ها هستیم، گفت: بعضا بعضی اتفاقات رخ داده در دانشگاه ها با اغراق و بی انصافی و به شکل کاریکاتوری منعکس می شود. در صورتی که در سطح دانشگاه ها مطالب گوناگونی در حال طرح و بحث است و ما می خواهیم هر چه که هست به صورت درست چهره اصلی دانشگاه ها را منعکس کنیم. تا مردم انعکاس منصفانه ای از وضعیت دانشگاه ها را شاهد باشند.

وی بسیج دانشجویی را جزو آخرین مولودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: فرمان تشکیل سازمان بسیج دانشجویی چند ماه بعد از جنگ تحمیلی از سوی امام (ره) صادر می شود که نشان می دهد حضرت امام (ره) بعد از جنگ سخت به دنبال عرض اندام در جنگ نرم هستند و پیگیری شاخص های اصلی گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه نرم هدف این سازمان است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه نگاه بسیج دانشجویی به مردم منبعث از نگاه امام به مردم یعنی ولی نعمت بودن مردم است، گفت: بسیج دانشجوی خود را مجموعه ای می داند که پیگیر مطالبات مردم و رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی است و بسیج دانشجویی در دهه سوم عمر خود در جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی و دانشگاه اسلامی حرکت خواهد کرد و معتقدیم بسترهای لازم برای تحقق این موارد وجود دارد.

حیدری با بیان اینکه به دنبال تحقق دانشگاهی انسان ساز هستیم، تصریح کرد: به دنبال دانشگاهی هستیم که خروجی آن انسان انقلابی حامی مردم باشد و طی ۵۰ سال آینده عقب ماندگی دوران شاهنشاهی و پادشاهی ها در کشور جبران شود که این مهم جز یافتن راه های میان بر محقق نخواهد شد.

وی بسیج دانشجویی را محل پمپاژ نیروهای متخصص و مدیران توانمند در کشور دانست و گفت: در سطح کشور شاهد مدیرانی هستیم که به علت توانمندی و تخصصی که در دوران دانشجویی خود در بسیج دانشجویی پیدا کرده اند در حال خدمت هستند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی تافته جدا بافته نیست، افزود: درهای دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه ها بر روی همه دانشجویانی که دل در گرو نظام و رهبری دارند که معتقدیم غالبا دانشجویان اینگونه هستند، باز است و این تشکل دانشجویی با ظرفیت های خودش از طریق دانشجویان اداره می شود.

حیدری با بیان اینکه اولویت های ۵ گانه ای را برای روزها و ماه های آینده ترسیم کرده ایم تا در راستای آنها حرکت کنیم، گفت: اولین مورد پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری است که ایشان مطالبات مختلفی را در سطوح مختلف اعم از سبک زندگی، رشد علمی، عرض اندام در حوزه بین الملل و رفع حوائج مردم دارند و ما یکی از اصلی ترین وظایف خود را پیگیری این مطالبات می دانیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر اینکه خط امام (ره) با ژنتیک منتقل نمی شود، اظهار داشت: از سیدحسن خمینی می خواهیم که به مسئله تحریف خاطرات و خط رهبرکبیر انقلاب ورود کند و اگر این گونه نشود فرزندان معنوی امام در داخل و خارج به وظیفه خود در حفظ خط امام (ره) از تحریف عمل خواهند کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات