نماینده تهران در مجلس گفت: شایسته است که رئیس جمهور و سید حسن خمینی به عنوان مسئول موسسه حفظ و نشر آثار امام (ره) اقدامی مناسب در راستای محکوم کردن هتاکان به مقدسات در هر پست و خاندان را به عمل آورند.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی ضمن قدردانی از نطق رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص درخواست پاسخ به تحریف ها و زشت گویی هایی که اخیرا از سوی برخی ارائه شده است، اظهار داشت: شایسته است که رئیس جمهور که در صدد حاکمیت اعتدال و دولت راست گویان و نیز سید حسن خمینی که مسئولیت موسسه حفظ و نشر آثار امام (ره) را دارند اقدامی مناسب و در راستای محکوم کردن اینگونه اظهارنظرهای تحریک آمیز را به عمل آورند.

وی افزود: جا دارد تا دستگاه قضایی نیز با درک شرایط و حساسیت مسائل، به جرائم تحریف کنندگان و هتاکان به مقدسات و زمینه ساز افراط در هر پست، مقام، وابسته به هر بیت و خاندان عاجلا رسیدگی کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: بسیجیان این پابرهنگان محبوب خمینی و یار خامنه ای و مغضوب دیکتاتور ها نیز از ترس برچسب افراطی خوردن از سوی وادادگان وطن فروش وظیفه خود را در برابر یاران شهید خود فراموش نکنند، هر چند برای آنها هزینه داشته باشد، چراکه دین ما به یاران شهید آن است که تحت امر نایب امام زمان و ولی دوران جای امام و آبروی خود را فدای گسترش انقلاب و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی کنند.

نماینده تهران تصریح کرد: به رئیس جمهور و همکاران وی اکیدا متذکر می شوم که راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی که به واسطه ددمنشی دشمنان، گریبانگیر ملت ایران شده است، تکیه بر منابع و توانایی درون کشور است.

کوچک زاده ضمن ارائه پیشنهادی در این زمینه ادامه داد: به عنوان یک کارشناس بخش کشاورزی کشور پیشنهاد می کنم که هم به منظور ایجاد اشتغال گسترده و کم هزینه و هم دستیابی به خودکفایی و اقلام استراتژیک مانند گندم و علوفه به عنوان دو پیش نیاز اساسی اقتصاد مقاومتی دستور فرمایید که در هر استان کمیته هایی متشکل از استانداری و وزارت نیرو و کشاورزی تشکیل و نسبت به شناسایی منابع عظیم و بلااستفاده آب و خاک در آن استان اقدام و آن را برای کشت در اختیار خیل عظیم جوانان جویای کار و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی قرار دهند و یقین داشته باشند که در این صورت نیازی به اعتماد های بی جا به درندگان عهد شکن که قرآن از آنها یاد می کند بر سر میز مذاکرات نخواهد بود.

وی ادامه داد: در این صورت اگر بر فرض محال و حقیقتا و نه صرفا بر اساس یک ادعای سیاسی خوشایند چند جوان بی اطلاع در یک جو دانشگاهی خزانه خالی خالی هم باشد، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

کوچک زاده اضافه کرد: جا دارد همه برای یادآوری توانایی ها و اقتدار ملی ملت ایران و هم بیرون آوردن غلدران کودک کش بین المللی از خواب و خیال های خوش این فراز از جمله امام (ره) را یادآوری کنم که فرمودند: «ما را نترسانید از اینکه ما نظامی می آوریم، ما نظامی های شما را اینجا دفن می کنیم، ما را نترسانید از اینکه برای خاطر انسان دوستی، شما را گرسنگی می دهیم، تا بمیرید، نه خیر این طور نیست، روزی ما با خداست، ما قدرت این را داریم که از این زمین خدا روزی خود را بیرون بیاوریم، آمریکا خیال نکند که با دخالت نظامی می تواند کاری بکند و یا با حصر اقتصادی می تواند غلطی بکند ملتی که روزه می گیرد ملتی که شهادت را فخر خود می داند، از این چیز ها نمی ترسد» .

وی بیان داشت: به دست اندرکاران مذاکرات تذکر جدی می دهم که اصلی ترین عامل پشتیبانی شما ملت قهرمانی است که در تمام عرصه ها با وجود کمبودهای جانفرسا و طاقت فرسا حضورشان سبب شکست و خسران دشمنان شده و پس از این نیز خواهد شد، بنابراین اولا آنچه را که طرف های مذاکره پیش از مذاکره با شما به دشمنان ملت ایران وعده می دهند از ملت پنهان نکنید و برخی از افراد هم به خود اجازه ندهند که در مورد مسائلی که در حدود صلاحیت و اختیار آنها نیست و بر طبق قانون اساسی باید به تصویب مجلس برسد، اظهار نظر بی جا کنند.

نماینده تهران در ادامه گفت: مذاکره کنندگان توجه داشته باشند دیگر آن دوره ای که به واسطه نفوذ دلدادگان به بیگانگان در مجلس می شد پروتکل الحاقی را داوطلبانه و بدون اذن مجلس به اجرا گذاشت گذشته است و سعی نکنند وعده رئیس جمهور مبنی بر حفظ حرمت و جایگاه مجلس را بی سرانجام کنند.

کوچک زاده در پایان تصریح کرد: آنها بدانند به همان اندازه که به طرف های مذاکره اعتماد می کنید اگر پشتوانه عظیمی را که ملت برای شما فراهم کرده بشناسید و بعد از اتکال به خدا به آنها اعتماد کنید، تمام مشکلات برطرف خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات