عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه نقل قول های اخیر از حضرت امام (ره) به ضرر کشور است، افزود: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) نباید در برخورد با اینگونه موارد، جناحی عمل کند.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در برخورد با برخی تحریفها و نقل قول های بدون سند از بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) نباید تبدیل به حیات خلوت گروه های سیاسی در کشور شود زیرا این امر به معنای دور شدن از آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی است به همین علت مؤسسه تنظیم نشر و آثار امام خمینی (ره) باید گام های استواری در محافظت از آثار و بیانات ایشان بردارد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه نقل قول های اخیر از حضرت امام (ره) به ضرر کشور است، افزود: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در برخورد با اینگونه موارد نباید جناحی عمل کند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها در تعاملات دیپلماتیک اخیرا نشان داده است که به هیچ وجه صداقت ندارد، تصریح کرد: نقل قول های اخیر از حضرت امام (ره) تنها و تنها چوب لای چرخ توسعه کشور گذاشتن است زیرا ما الان به ویژه در این مقطع زمانی که در حال مذاکرات هسته ای هستیم باید به این موضوع توجه داشته باشیم که نباید به هیچ وجه انحراف فکری در افکار عمومی جامعه ایجاد شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان با بیان اینکه پذیرش پروتکل الحاقی در مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه تصویب نمی شود، افزود: سران آمریکایی پای تعهدات بین المللی خود نمی ایستند، بنابراین هیچ دلیلی برای پذیرش پروتکل الحاقی وجود ندارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات