عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه دولتمردان آمریکا حتی در دادن یک شیء تاریخی به کشورمان هم صداقت نداشتند چه برسد به روابط دیپلماتیک در سطح بالا، افزود: اوباما هر شب خواب تازه ای برای توطئه چینی علیه ملت ایران می بیند.

به گزارش افکارنیوز، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده بعید می دانم که دولتمردان آمریکایی بخواهند در عرصه تعاملات بین المللی با کشورمان رویکرد عدالت محوری را پیشه کنند زیرا سران آمریکایی تنها به فکر ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی ما و چپاول ارزش های مادی و معنوی ما در عرصه بین المللی هستند.

وی با بیان اینکه باید به چه بهانه ای شعار «مرگ بر آمریکا» را حذف کنیم، افزود: اظهارنظرهای آقای هاشمی رفسنجانی درباره نقل قول های اخیر از امام (ره) باید توسط یاران نزدیک امام و موسسه تنظیم نشر (امام ره) در آن دوران بررسی شود.

نماینده مردم کهگیلویه، تصریح کرد: سران و دولتمردان آمریکایی خود شیطان هستند، آیا شیطان از رویکرد خود برمی گردد و به سمت صلح جویی و عدالت محوری حرکت می کند.

بزرگواری افزود: سران آمریکایی هر روز در نشست های مختلف بین المللی با ایران ر رویکرد مخاصمه ای دارند و تنها در برخی الفاظ دیپلماتیک سعی در اغنای نظام جهانی دارند که به جهانیان بگویند ما خواهان دموکراسی صلح جویانه هستیم.

نماینده کهگیلویه افزود: دموکراسی ریشه در اقدامات سیاسی دارد که بر طبق اجماع و دوری از ظلم باشد و این در حالی است که آمریکایی ها با ظلم و ستم جهان را به آتش کشیده اند بنابراین سران آمریکایی چطور می خواهند با تعاملات دموکراسی به سرعت سیاست خارجی خصمانه خود را جایگزین عدالت محوری کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پایان یادآور شد: ما در پای میز مذاکره با آمریکایی ها نباید از اصل ارزش های انقلاب اسلامی قدمی کوتاه بیاییم بلکه باید آمریکایی ها را ترغیب کنیم که سر تعظیم بر ارزش های ما فرود آورند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات