مسئول واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اظهارات معاون وزیرخارجه آمریکا گفت: در ژن ملت ایران استکبارستیزی وجود دارد نه فریبکاری.

به گزارش افکارنیوز، سجاد موسوی مسئول واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اظهارات اخیر معاون وزیرخارجه آمریکا و اهانتش به ملت ایران، گفت: محکوم کردن ملت ایران به فریبکاری و نیرنگ، نشان دهنده ناتوانی و عجز آمریکا به خواست منطقی ایران است.

وی با بیان اینکه فریبکار کسی است که دم از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم می زند اما در عمل جنایاتی را علیه ملت ها انجام می دهد، افزود: این گونه اظهارات و نسبت دادن ایرانیان به فریبکاری و نیرنگ در حالی مطرح می شود که شاهد فریبکاری آمریکا در همه جهان هستیم.

موسوی با اشاره به تناقض اظهارات شرمن با پیام های اوباما برای ملت ایران، خاطرنشان کرد: اظهارات معاون وزارت خارجه آمریکا با پیام های چاپلوسانه نوروزی رئیس جمهور این کشور در تناقض است و خود این مسئله نشان دهنده فریبکاری دولت مردان آمریکاست و ما را نسبت به رفتارهای آنها بی اعتماد می کند.

وی با بیان اینکه این گونه تناقض گویی ها پیام هایی را برای ملت و سیاست مداران کشورمان دارد، تصریح کرد: مهمترین پیام این رفتارها این است که نمی توان به این افراد بی منطق اعتماد کرد و با خوش بینی با آنها رفتار کرد.

مسئول واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به معاون وزیرخارجه آمریکا، اظهار داشت: در ژن ایرانیان فریبکاری و نیرنگ وجود ندارد، آن چیزی که در ژن ایرانیان پررنگ و همیشگی است، ظلم ستیزی و استکبارستیزی است و این روحیه در بین ملت ایران همواره وجود داشته است.

موسوی با بیان اینکه انتظار داریم وزارت خارجه کشورمان پاسخ محکمی به این اهانت دولت مردان آمریکایی دهد، گفت: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و جامعه دانشگاهی انتظار دارد که آقای ظریف پاسخ محکم و منطقی به این اظهارات دهد.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا دانشجویان در روز ۱۳ آبان با سر دادن محکم تر شعار" مرگ بر آمریکا" پاسخ عملی به این توهین خواهند داد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات