یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از در دستور کار قرار گرفتن لایحه اصلاحیه بودجه سال ۹۲ در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم بابلسر در پاسخ به سوالی درباره جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در این جلسه اصلاحیه بودجه سال ۹۲ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهادهای کمیسیون های گوناگون اعمال شد.

وی افزود: این اصلاحیه ها در خصوص استفاده دولت از صندوق ملی توسعه برای طرح های عمرانی، بازکردن دست دولت برای جابجایی درآمدها و همچنین ایجاد درآمد بیشتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین قرار شد تا در این اصلاحیه برای حذف ۳۰ درصد از یارانه بگیران اختیارات لازم در اختیار دولت قرار بگیرد.

یوسفیان ملا گفت: در این طرح دیگر بحث دهک ها حذف شده است و دولت می تواند از هر دهک شخصی که واجد شرایط دریافت یارانه تشخیص نمی دهد را حذف کند.

وی افزود: دولت باید اشخاص واجد شرایط این مسئله را شناسایی کند و اختیار آن نیز به دولت داده شده است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لایحه اصلاحیه بودجه چاپ شده است و در اختیار نمایندگان مجلس قرار می گیرد و فردا درخواست تغییر دستور کار جلسه از سوی هیئت رئیسه مطرح می شود و در صورت رای آوردن بلافاصله این لایحه در شور قرار می گیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات