عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است که وزیر پیشنهادی آموزش و تحقیقات دغدغه حل مشکلات دانشگاه ها را دارد واین یک فاکتور موثر و تاثیرگذار است.

به گزارش افکارنیوز ، قاسم جعفری در گفتگو با «جوان آنلاین» در خصوص وزیر پیشنهادی علوم اظهار داشت: وزیر پیشنهادی دغدغه حل مشکلات جوانان و دانشگاهها را دارد و این مسئله در جلسه ایشان با اعضای کمیسیون آموزش مشخص شد و به نظرم این مسئله در رای آوری ایشان بسیار موثر است.

وی با تاکید بر نگاه مثبت فرجی دانا به دانشجویان گفت: فرجی دانا نگاه مثبتی را به دانشجویان دارد و به دنبال آن است که دانشجو در بعد معنوی و علمی به طور موازی رشد کند چرا که این فاکتور در رشد دانشجویان بسیار موثر است و این که وزیر پیشنهادی این مسئله را به عنوان شاخصه خود در نظر دارد بسیار مهم و ارزشمند است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس توجه به قوانین بالادستی را در برنامه های وزیر پیشنهادی مهم و کلیدی ارزیابی کرد و گفت: برای هماهنگی هرچه بهتر در قوانین اصلی نظام باید دستگاه های اجرایی خود را با قوانین بالادستی هماهنگ کنند بنابراین آقای فرجی دانا در این خصوص بسیار خوب و با برنامه عمل کردند.

جعفری در پایان توجه به فضای دانشگاهها را از مهم ترین قسمت های برنامه های فرجی دانا دانست و خاطرنشان کرد: فضای سیاسی داخل دانشگاهها به عنوان یک عنصر تاثیرگزار باید به حساب بیاید آقای فرجی دانا هم روی این مسئله حساب ویژه ای باز کرده اند و در برنامه هایشان به این نکته توجه داشته اند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات