حجت الاسلام پناهیان

پناهیان با اشاره به اینکه لحن سرمقاله روزنامه بهار توده های مذهبی مختلف جامعه را علیه یکدیگر می شوراند، گفت: تصور نمی کنم این یک توهین ساده به ولایت امیرالمؤمنین (ع) باشد بلکه اقدامی در جهت ایجاد بحران اجتماعی و جنگ های مذهبی است.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه درباره اهانت اخیر روزنامه زنجیره ای بهار به ائمه اطهار اظهار داشت: بنده تصور نمی کنم این یک توهین ساده به ولایت امیرالمؤمنین (ع) باشد بلکه یک اقدامی در جهت ایجاد بحران اجتماعی و راه انداختن جنگ های مذهبی است.

وی افزود: لحن این سرمقاله لحنی است که توده های مذهبی مختلف جامعه را علیه یکدیگر می شوراند از این رو نمی توان آن را یک اظهارنظر ساده و حتی بیان انحرافی تلقی کرد لذا باید عمیق تر نگاه کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه درباره لزوم جلوگیری از هجمه روزنامه های زنجیره ای به مقدسات دینی و تکرار اهانت های دوره اصلاحات تصریح کرد: تندروی های دوران اصلاحات تکرار نمی شود، اما اگر از این به بعد تندروی صورت گیرد، صرفاً مقدمه ای برای ایجاد شورش های اجتماعی عظیم و گسترده است، بنابراین مسئولانِ اداره جامعه باید به فکر امنیت جامعه باشند.

روزنامه بهار در یادداشتی با عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟ » به مناسبت عید غدیر منتشر کرد که در آن، شبهات زیادی درباره دلالت واقعه غدیر خم بر مسأله خلافت و زعامت سیاسی امیرالمؤمنین (ع) مطرح شده بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات