چند روزی بیشتر از اظهار نظر مجعول علی مطهری درباره علت عدم معرفی توفیقی به عنوان وزیر علوم به مجلس نگذشته که وی در مصاحبه ای در مقام قضاوت نیز نشست و البته همزمان نقش وکیل مدافع فتنه گران را نیز بازی کرد.

به گزارش افکارنیوز ، مطهری در مصاحبه با روزنامه قانون، بدون اطلاع کافی از کم و کیف ماجرای ادعایی دختر یکی از سران فتنه مدعی شده است؛ خانواده زندانیان سیاسی به اندازه کافی در رنج هستند، نباید رنج آن ها را مضاعف کنیم. حتی اگر جرم یک متهم به اثبات برسد کسی حق آزار رساندن به او چه رسد به خانواده اش را ندارد و تعرضی غیر از اعمال مجازات او جایز نیست.
باید از آقای مطهری پرسید کدام آزار و با کدام ادله؟ !
وی در ادامه در نقش مدیر بحران نیز ظاهر شده و محاکمه سران فتنه به همراه احمدی نژاد را راهکار قضیه عنوان می کند و می گوید در این صورت همه نتیجه را می پذیرند. البته جناب مطهری تغافل می کنند چرا که اساساً اگر سران فتنه اهل قانون و پذیرش حق بودند امروز کارشان به اینجا نمی کشید و آن ظلم ها نیز به نظام و مردم بی گناه نمی شد.
وی در پایان چشم خود را بر همه بی قانونی ها و مظالم فتنه گران بسته و قضیه را در حد تبلیغات و اتهامات وارده، تنزل می دهد و مدعی می شود؛ «من فکر می کنم آقایان به دنبال محاکمه علنی نیستند چرا که در آن صورت حقایق روشن خواهد شد و همگان متوجه می شوند که بسیاری از تبلیغات و اتهامات وارده به افراد در ۴ سال اخیر پایه و اساس درستی نداشته است و خود آن ها زیر سوال می روند. اما تنها راه ممکن همین محاکمه علنی است که باید برگزار شود. »
البته ما نیز تنها در این مورد با جناب مطهری موافقیم که باید سران فتنه محاکمه و جزای سنگین بی قانونی و ظلم خود را بپردازند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات