ساعاتی پس از به شهادت رسیدن مرزبانان جوان و غیور ایران زمین توسط مزدوران تروریست، گمانه زنی هایی شد مبنی بر گروهکی که این حمله تروریستی را انجام داده است. منابع آگاه امنیتی از همان ابتدا گمانه های خود را به سمت باقیمانده گروهک تروریستی" عبدالمالک ریگی" نشانه بردند تا اینکه گروهک تکفیری" جیش العدل" از شاخه های" جندالشیطان" مسئولیت با اعلام بیانیه ای رسمی مسئولیت" ترور سربازان ایرانی" را بر عهده گرفت.

به گزارش افکارنیوز ، شامگاه جمعه تعدادی از" نیروهای مرزبانی گردان مرزی سیرکان" در حال عزیمت به منظور استقرار در یکی از موقعیت های منطقه در" نقطه صفر مرزی" بودند که در کمین تروریست ها گرفتار شدند.

تروریست ها که پیش از این برای شهادت پرسنل نیروهای مرزبانی در این منطقه به کمین نشسته بودند با مشاهده خودروهای گشتی بر روی مرزبانان آتش گشودند که این تبادل آتش منجر به شهادت ۱۴ تن از مرزبانان ایرانی شد.

ساعاتی پس از به شهادت رسیدن مرزبانان جوان ایران زمین توسط مزدوران تروریست، گمانه زنی هایی شد مبنی بر گروهکی که این حمله تروریستی را انجام داده است. منابع آگاه امنیتی از همان ابتدا گمانه های خود را به سمت باقیمانده گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی نشانه بردند تا اینکه گروهک تکفیری" جیش العدل" از شاخه های" جندالشیطان" با اعلام بیانیه ای رسمی مسئولیت ترور سربازان ایرانی را بر عهده گرفت.

گروهک تروریستی" جیش العدل" که به گفته کارشناسان مسائل امنیتی، باقیمانده گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی است، روز گذشته با انتشار بیانیه ای در وبلاگ رسمی خود، مسئولیت حمله خونین به مرزبانان ایرانی را بر عهده گرفتند.

گرفتن انتقام تروریست های سوریه از سربازان ایرانی

در بیانیه گروهک تروریستی جیش العدل که درست بعد از عملیات تروریستی منتشر شد، عنوان شده است مزدوران این گروهک ضد ایرانی، عملیات را در شب و در" منطقه کوهک سروان" انجام داده اند.

بر اساس بیانیه منتشر شده گروهک ترویستی" جیش العدل" ، عملیات جمعه شب در محدوده" پاسگاه ۱۶۷ گزبستان سراوان" انجام گرفت  و تعدادی اسلحه و مهمات نیز به غنیمت گرفته شد .


منطقه مرزی کوهک

در ادامه بیانیه این گروهک تروریستی به دلایل اقدامات تروریستی جیش العدل پرداخته شده و ادعا می شود ترور سربازان بی گناه ایرانی در نتیجه انتقام گرفتن از خون تروریست های سوریه بوده است.

گروهک تروریستی جیش العدل نه تنها از اقدام افراد اجیرشده خود هیچگونه پشیمانی اعلام نکرده است بلکه از همفکران خود خواسته است آن ها را با کمک های مالی و جانی حمایت کنند.

یکی از روش هایی که این گروهک تروریستی برای جذب افراد استفاده می کند، همان کاری که" فرقه ضاله وهابیت" انجام می دهد و آن تحریف مذهب" شیعه" و" ایجاد کینه و نفرت نسبت به شعیان" است.

در انتهای این بیانیه به پاسخ قاطع قوه قضاییه مبنی بر اعدام ۱۶ نفر از اعضای" گروهک های ضد انقلاب و تروریستی" اشاره شده و آمده است که به زودی انتقام این افراد گرفته خواهد شد.

جیش العدل چیست و چگونه بوجود آمد؟

جیش العدل شاخه ای از گروهک تروریستی جند الشیطان به سرکردگی عبدالماک ریگی است که چندی پیش متلاشی و سرکرده این گروهک به دار مجازات آویخته شد.

گفتنی است گروهک تروریستی" جند الشیطان" به سرکردگی عبدالمالک ریگی، عملیات های تروریستی متعددی را داخل خاک ایران انجام داد و صدها زن و کودک ایرانی اعم از" شیعه و سنی" را به خاک و خون کشید. البته گروهک ریگی نیز مانند جیش العدل سابقه کثیفی در به شهادت رساندن مرزبانان ایرانی و حمله به پایگاه های مرزی ایران داشته است.

بر اساس" اساس نامه گروهک تروریستی جیش العدل" ، ادعا شده است؛" جیش العدل با نام مخفف" جیش" یک جنبش دفاعی (نظامی) ، سیاسی و فرهنگی است که بر اساس اصل دفاع از دین و دنیای مردم بنا نهاده شده است" .

جالب است که این گروهک تروریستی که خود را نماینده اهل سنت دانسته و مدعی است برای سربلندی ایران تلاش می کند با اقدامات تروریستی در شهرهای مرزی ایران، ده ها کودک و شهروند بی گناه ایرانی که بسیاری از آن ها به" اهل سنت" تعلق دارند را به شهادت رسانده اند.

این سازمان که صراحتا هدف خود را مبارزه با ایران و نظام جمهوری اسلامی می داند معتقد است برای رسدین به هدف خود از تمام طرق و روش ها اعم از نظامی، سیاسی و فرهنگی و تبلیغاتی استفاده خواهد کرد.

" جیش العدل: همان جند الشیطان است/" برادر ریگی" ، " سخنگوی جیش العدل" می شود

جیش العدل رابطه بسیار نزدیکی با گروهک تروریستی جندالشیطان دارد، به طوری که" عبدالرئوف ریگی" ، برادر" تروریست معدوم عبدالمالک ریگی" از فرماندهان ارشد جیش العدل و سخنگوی این گروهک است.

" عبدالستار دوشوکی" ، " مدیر مطالعات بلوچستان" در لندن، پس از انجام عملیات تروریستی اعضای گروهک تروریستی جیش العدل مصاحبه ای را با یکی از حامیان اصلی و تریبون عبدالمالک ریگی یعنی تلویزیون بی بی سی فارسی انجام داد.

به گفته مدیر مطالعات بلوچستان در لندن، بعد از اعدام عبدالمالک ریگی، گروهک جندالشیطان به چند شاخه تبدیل شد، از جمله گروهک انصار و چند گروهک ضد ایرانی دیگر. گروهک تروریستی انصار که به سرکردگی" صلاح الدین فاروقی" تشکیل شده بود، پس از مدتی به جیش العدل تغییر یافت.

" عبدالستار دوشوکی" اذعان می کند بسیاری از کسانی که عضو گروهک تروریستی جندالشیطان بوده اند هم اکنون با جیش العدل همکاری می کنند.

جیش العدل که حدود یک سال از تشکیل آن می گذرد تاکنون چندین عملیات تروریستی در مناطقی از جمله" راسک" ، " سرباز" ، " سراوان" و" میرجاوه" داشته است.

سرکرده جیش العدل کیست؟

سرکرده گروهک تروریستی" جیش العدل" فردی است بنام" صلاح الدین فاروقی" . او نیز مانند ریگی به گونه ای رفتار می کند که گویا در" مناطق جنوب شرقی ایران" یعنی در استان" سیستان و بلوچستان" به سر می برد اما به نظر می رسد، بیشتر وقتش را در خاک" پاکستان" ، اما در نزدیکی مرز ایران حضور دارد .

طی چند ماه اخیر چندین بار تصاویر مختلفی از او با چهره ای نقابدار منتشر شد، اما چهره او برای اولین بار به همراه پیامی در روز" عید فطر" در فضای مجازی منتشر شد.



فاروقی مانند" مفتی های وهابی" همفکر و هم عقیده خود که دستور قتل کودکان و مردم بی گناه سوریه را صادر می کنند یا فتوای" جهاد نکاح" می دهند، در پیام خود که روز عید فطر منتشر شد، به حمایت از تروریست های سوریه پرداخته و از دوستان خود می خواهد برای حضور در سوریه آماده شوند.

سرکرده گروهک تروریستی جیش العدل در قسمت دیگری از پیام خود، با گروهک های معاند و ضد انقلاب هم سو شده و مدعی می شود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی باید در طرحی که او و همپالگی هایش در ترور سربازان و مردم ایران طراحی کرده، کمک کنند تا عملی شود.

وی به دوستان تجزیه طلب خود اعلام می کند آماده است تا جنگ را به داخل ایران سوق داده و زمینه جنگ را در بلوچستان و" کردستان" فراهم کنند تا بتوانند جبهه ای بزرگ علیه ایران تشکیل دهند.

جیش العدل چگونه حمایت می شود؟

همانگونه که گفته شد جیش العدل پس از متلاشی شدن جند الشیطان بوجود آمد. گروهک" جند الشیطان" با اهداف اجرای عملیات های تروریستی و خرابکارانه در منطقه جنوب شرق کشور تشکیل شد و تحت حمایت کشورهایی نظیر" آمریکا" ، " عربستان" و" پاکستان" فعالیت های خرابکارانه خود را اجرا می کرد.

در زمانی که عبدالمالک ریگی زنده بود، اقدامات تروریستی گروهک جند الشیطان، با حمایت های رسانه ای گسترده ای از سوی" رسانه های ضد انقلاب" همراه بود. بدین شکل که ریگی از شبکه اینترنت و همچنین از رسانه های گروهی، تلویزیونی و رادیویی عمدتأ وابسته به" سلطنت طلبان" ، در انعکاس خبر عملیات و طرح دیدگاه هایش استفاده می کرد.

همچنین شبکه های تلویزیونی ضد ایرانی مانند" صدای آمریکا" و شبکه سلطنتی" بی بی سی فارسی" ، بارها با عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی جندالشیطان یعنی همان کسی که دستش به خون صدها نفر از ایرانیان آلوده بود بطور زنده مصاحبه کردند.

به نظر می رسد گروهک جیش العدل که در مرزهای پاکستان آمد و شد می کند از این موضوع بی بهره نباشد.

باز هم فرانسه میزبان گروهک های تروریستی ضد ایرانی می شود

برای اثبات این موضوع در تحقیقاتی که به عمل آمد مشخص شد، " وب سایت رسمی جیش العدل" و وبلاگ های وابسته به این گروهک، همگی از" فرانسه" مدیریت می شوند. فرانسه ای که میزبان بسیاری از معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران و بخصوص سرکرده های" گروهک ترویستی منافقین" است. افرادی مانند" مریم و مسعود رجوی" ، " محسن مخملباف" که به" سرزمین های اشغالی" رفت و آمد می کند و هزینه فیلم های خود را از صهیونیست ها گدایی می کند، از جمله افرادی هستند که فرانسه و بالاخص شهر" پاریس" از آن ها حمایت می کند.

براساس بررسی های انجام شده، ردپای گروهک تروریستی جیش العدل را نیز می توان در همین شهر پاریس پیدا کرد.

آی پی IP وب سایت رسمی این گروهک تروریستی و سایت های وابسته به آن ما را به جایی جز کشور فرانسه و شهر پاریس نمی رساند.


IP وب سایت رسمی جیش العدل

وب سایتی که اخبار و فیلم های مرتبط با این گروهک را منتشر می کند دارای قمستی است که سایت های خبری دیگر را معرفی می کند. اما نکته جالب توجه این است که نام تنها ۵ سایت آشنا که دشمنی آن ها با مردم ایران آشکار است به چشم می خورد. سایت هایی مانند" العربیه" ، " شبکه خبری رسمی آل سعود" که افرادی مانند" علیرضا نوری زاده" از اصلی ترین ستون نویسان وب سایت آن هستند، " بی بی سی فارسی" هم که نیازی به معرفی ندارد، تریبون" رژیم صهیونیستی" و" دربار انگلیس" ، " رادیو سازمان سیا" (" رادیو فردا" ) که از" ارگان های رسمی سازمان جاسوسی آمریکا" به حساب می آید، سایت" بالاترین" که مدیر آن از جاسوس های ارشد ایرانی سازمان جاسوسی آمریکا است و" دویچه وله" آلمان لینک هایی است که جیش العدل را به خوبی به ما معرفی می کنند.

جیش العدل و استفاده ابزاری از کودکان

این رزوها اخبار زیادی از سوء استفاده گروه های تروریستی از کودکان شنیده می شود.

تروریست های سوریه با جذب کودکان به آن ها استفاده از سلاح و جنگ را آموزش می دهند تا از این کودکان برای تحقق اهداف خود استفاده کنند.
در همین رابطه روزنامه" دیلی تلگراف" ، چندی پیش در پایگاه اینترنتی خود تصاویری از یک کودک سوری هشت ساله منتشر کرد که به جای رفتن به مدرسه، در کنار دو تروریست، سلاح به دست گرفته است و نحوه کار گذاشتن مواد منفجره را یاد می گیرد.
از سوی دیگر سازمان بین المللی" کودکان را نجات دهید" در گزارشی اعلام کرده است، شمار کودکانی که گروه های تروریست مستقر در سوریه آن ها را به خدمت گرفته اند در حال افزایش است و تروریست ها می کوشند ذهن کودکان سوری را با افکار خود شستشو دهند.
" جیش العدل" نیز همسو با" تروریست های سوریه" ، با سوءاستفاده از کودکان، آنان را برای اقدامات تروریستی خود آموزش می دهند .

در همین رابطه جیش العدل عکس هایی در صفحه" فیسبوک" خود از کودکان و نونهالان در اردوی آموزشی نظامی به نمایش گذاشت و نوشت از این کودکان برای آنچه" مجاهدت" خوانده است در آینده استفاده خواهد کرد .

تروریست های جیش العدل با سوءاستفاده از کودکان، از سنین کودکی آن ها را به گروهکشان آورده و برای مبارزه تعلیم می دهند. از همین رو گروهک تروریستی جیش العدل چندی پیش عکس هایی از کودکان و نونهالان را به نمایش گذاشت .





جیش العدل تاکنون چه اقداماتی علیه ایران انجام داده است؟ / افزایش تحرکات در چند ماه گذشته

اقدام جمعه شب گروهک تروریستی جیش العدل اولین باری نبوده است که آن ها به مرزبانان حمله کرده اند. بر اساس اخبار منتشر شده در سایت های وابسته به جیش العدل در ۲۰ مهر ماه نیز این گروهک تروریستی به" پاسگاه نودو" بخش میرجاوه حمله کرده و تصاویر و فیلم های آن را نیز در فضای مجاری منتشر کرده اند.

در بیانیه این گروهک تروریستی که در ۲۲ مهر منتشر شد به نوع حمله به پاسگاه و مرزبانان ایرانی اشاره شده است. بر همین اساس وب سایت جیش العدل مدعی می شود پاسگاه و خودروی وابسته به پاسگاه را مورد هدف قرار داده است.

به نظر می رسد گروهک تروریستی جیش العدل فعالیت های خود را در ماه گذشته افزایش داده است.

بر همین اساس این گروهک تروریستی در وب سایت خود مدعی می شود در ۱۶ مهر ماه شهرستان سرباز منطقه" کلات بلوچستان" یک دستگاه خودروی" سمند" وابسته به نیروهای انتظامی متعلق به پاسگاه کلات را طی یک عملیات کمین توسط" بمب کنترل از راه دور" منهدم کرده است .

همچنین در ۵ مهر ماه نیز این گروهک تروریستی مدعی می شود یک خودروی نظامی دیگر متعلق به نیروی انتظامی را طی یک عملیات کمین در دو کیلومتری" راسک" به طرف" جکیگور" با استفاده از بمب کنترل از راه دور هدف قرار داده است.

جیش العدل و فیس بوک

همانگونه که در بالا ذکر شد جیش العدل از روش های تبلیغاتی وهابیت استفاده می کند و با نفوذ در" شبکه های اجتماعی" نیز تلاش دارد افکار ضد ایرانی و ضد اسلامی خود شیوع بخشد.

اما به نظر می رسد این بار هم تیر وهابیون و گروهک های تکفیری نظیر جیش العدل به سنگ خورده است، به طوری که اگر نگاهی به صفحه رسمی این گروهک در فیس بوک انداخته شود، مملو از انتقادات شدید مردم ایران و اهل سنت فعال در فضای مجاری به این گروهک است.

گروهک تروریستی جیش العدل آخرین بیانیه خود مرتبط با به خون کشیدن مرزبانان جوان ایران را در صفحه فیس بوک خود نیز منتشر کرده است، اما جالب واکنش هایی است که مردم ایران به این بیانیه داده اند.

در این کامنت های منتشر شده در زیر این خبر موج نفرت ایرانی ها از گروهک به خوبی قاقبل مشاهده است، به طوری که بسیاری ازکاربران آمادگی خود برای انتقام از این گروهک اعلام کرده اند.


در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات