دریادار فدوی در بازدید از جنگال ندسا:

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ایجاد بازدارندگی فعال و مستمر در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در دریا یک هدف زنجیره ای بود که به همت همه دریادلان این نیرو به آن دست پیدا کردیم.

به گزارش افکارنیوز ، با هدف بررسی آخرین وضعیت مجموعه ستادی جنگال و برنامه های آمادگی رزمی و دفاعی این مجموعه، دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه از این مجموعه دیدار و از نزدیک با مدیران و کارکنان آن به گفتگو نشست.

سردار فدوی در جریان این دیدار ضمن آرزوی توفیق بیش از پیش برای مجموعه جنگال نیروی دریایی سپاه در اجرای برنامه ها و سیاست های کوتاه مدت و دراز مدت ندسا در حوزه جنگ الکترونیک، خاطرنشان کرد: ایجاد بازدارندگی فعال و مستمر در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در دریا یک هدف زنجیره ای بود که به همت همه دریادلان این نیرو به آن دست پیدا کردیم.

وی افزود: حلقه به هم پیوسته این زنجیره، حفظ و پایداری این وضعیت و برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است.

فدوی گفت: در شرایطی قرار داریم که باید همه مدیران ما با بهره گیری از ظرفیت همه نیروها، ابتکار و خلاقیت را بیش از پیش به میدان بیاورند و با تعمیق نگرش، برنامه های دراز مدت و راهبردهای بلند و وسیع را با قوت و قاطعیت دنبال کنند.

وی تصریح کرد: مدیریت به ویژه در حوزه های رزمی و دفاعی زمانی یک هنر به حساب می آید که با حداقل هزینه ها و امکانات، بالاترین و بهترین نتایج حاصل شود که به لطف خدا در نیروی دریایی سپاه این مهم در بسیاری از بخش ها فراهم شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات