سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار برخورد جدی تر هیئت منصفه مطبوعات با روزنامه بهار شد و گفت که وزارت ارشاد باید برای مقابله با هنجارشنکی ها اقدام لازم را اتخاذ کند.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم کرگان در مجلس با اشاره به یادداشت توهین آمیز خطاب به امیرالمومنین علی (ع) منتشر شده در روزنامه بهار، افزود: این گونه اقدامات که در چند وقت اخیر از نقل و قول های مختلف از امام راحل گرفته تا رسیدن به نشر مقالاتی همچون روزنامه بهار، نشان می دهد که این افراد سعی دارندحساسیت افکار عمومی ارزشیابی کنند.

وی ادامه داد: مردم شریف ایران بر روی اعتقادات از جمله مسائل دینی خود سرسخت هستند و هیچ گاه یک قدم عقب نمی کشند به همین علت باید تمام مسئولان و اهالی مطبوعات آگاه باشند که مطالبی را به چاپ برسانند که مطابق با موازین دینی و اسلامی ما باشد.

نماینده مردم گرگان در مجلس با بیان اینکه هیئت منصفه مطبوعات باید با روزنامه بهار جدی تر برخورد کند، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در پاسخ به این هنجارشکنی تدابیر لازم را اتخاذ کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان، خاطرنشان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید این گونه روزنامه ها را متقاعد کند که اگر خط قرمز دینی و مذهبی ما را رعایت نکنند، قفلی بزرگی بر کرکره مطبوعات آنها زده خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات