نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به یادداشت روزنامه بهار گفت: دستگاه‏های امنیتی باید همین امروز این موضوع را در نطفه خفه کنند تا داستان‏های دوران اصلاحات به وجود نیاید.

حمیدرضا مشهدی‏ عباسی امروز  در شرق استان تهران در ارزیابی مطلب توهین‏ آمیز منتشر شده در روزنامه « بهار» و دیدگاه وی درباره نحوه برخورد با این حرکت شنیع اظهار داشت: در این حوزه دو مسئله مطرح می‏ شود؛ یکی، اینکه این‏ گونه اقدامات به احتمال زیاد هدایت شده است و وظیفه دستگاه‏ های امنیتی و نظارتی را برای بررسی و برخورد با عاملان آن سنگین‏ تر می‏ کند.

وی تصریح کرد: دوم اینکه، حتی اگر مطلبی به طور تصادفی در این زمینه منتشر شده باشد، باید بر اساس شیوه‏ نامه و روش مربوط به خود با آن برخورد شود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هفته‏ های اخیر، توهین به خانواده معظم شهدا را در کشور شاهد بودیم که محکوم می‏ شود.

مشهدی‏ عباسی با اشاره به خاطره‏ گویی‏ ها از حضرت امام راحل نیز گفت: این امر نیز مطلبی بود که نمایندگان آن را در مجلس محکوم کردند و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز تذکراتی در این‏ باره داد.



بیان این مطالب به دیدگاه‏ های وهابیت و بهائیت برمی‏ گردد

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: این قبیل مسائل و بیان مطالب به عده قلیلی که عمدتاَ هم دیدگاه‏ های وهابیت و بهائیت را در ذهن دارند، برمی‏ گردد و برخی می‏ خواهند امروز نوشته‏ هایی داشته باشند که آن جریانات را خوشحال کنند.

مشهدی‏ عباسی ادامه داد: مردم شاید در بحث‏ های سیاسی از مسئولان در صورتی که خطایی داشته باشند، گذشت کنند اما در بحث‏ های اعتقادی از مواضع خود عقب‏ نشینی نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: آقایانی که احساس می‏ کنند، می‏ توانند اهانتی به مقدسات داشته باشند، مطمئن باشند که با مردم مقابله می‏ کنند و جامعه ایرانی با این افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

داستان‏ های دوران اصلاحات دوباره به وجود نیاید

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده به عنوان یک نماینده مجلس، تذکرم به این افراد این است که با اعتقادات مردم کاری نداشته باشند و به اصول دینی آسیبی نزنند و اهانتی نکنند؛ چراکه در این حوزه، ملت ایران دیگر کوتاه نخواهند آمد.

مشهدی‏ عباسی اضافه کرد: دستگاه‏ های امنیتی باید همین امروز این موضوع را در نطفه خفه کنند تا داستان‏ های دوران اصلاحات به وجود نیاید و آنهایی که زمانی زیارت عاشورا را زیر سئوال بردند و به برخی مسائل اعتقادی مردم حمله کردند، دوباره جان نگیرند.

وی تصریح کرد: آن زمان، اصلاح‏ طلبان دیدند که مردم در انتخابات بعدی پاسخ آنها با قاطعیت و به روشنی دادند و آنها را کنار زدند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز دولت اعتدال و امید بر سر کار است و مردم به دولت امید بسته‏ اند و امروز مطالبه آنها، حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی است.

دولت‏ مردان مقداری در موضع‏ گیری‏ های خود دقت کنند

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اینکه دولت در حوزه اقتصادی و رفع مشکلات مردم هزینه کرده و وقت خود را صرف این مسائل کند، مورد اتفاق مردم و مسئولان قرار دارد.

مشهدی‏ عباسی افزود: دولت باید مراقب باشد تا مسائل حاشیه‏ ای پیش نیاید که دستگاه‏ های امنیتی و برخی از نهادهای ذی‏ ربط مجبور شوند انرژی خود را صرف کنند تا جلوی این بحث‏ ها را بگیرند.

وی گفت: در این ماجراها، هم مردم جریحه‏ دار می‏ شوند و هم انرژی و وقت مسئولان بابت این حرف‏ ها و اهانت‏ های حاشیه‏ ای گرفته می‏ شود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر دولت‏ مردان مقداری در موضع‏ گیری‏ های خود دقت کنند، این اتفاقات نخواهد افتاد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات