نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت شیعه و سنی ضربه محکمی بر ظلم و جور استکبار است.

به گزارش افکارنیوز از زاهدان، مولوی نظیراحمد سلامی صبح امروز در مراسم عزاداری شهدای مرزبانی در مسجد جامع زاهدان که با حضور جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: تمام قدرت‎های اسلامی و اهریمن های دنیا دست به دست هم داده‎اند که با انجام اقدامات مختلف، نظام اسلامی را از پا درآورند، اما نه تنها نتوانسته‎اند بلکه با اقدامات خود برعکس زمینه اقتدار و استحکام نظام را فراهم کرده‎اند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: دشمن وحدت و اتحاد مسلمانان به ویژه شیعه و سنی را نمی خواهد و از هر طریق تلاش می کند تا آنها رو در روی هم قرار داده و اختلاف ایجاد کند که تاکنون با هوشیاری مردم سیستان و بلوچستان هرگز نتوانسته است به اهداف شوم خود دست یابد.

این مسئول با تاکید بر اینکه تنها ابزاری که دشمن بتواند مردم ایران را منحرف کند، اختلافات مذهبی است، از مردم خواست همچنان با حفظ برادری، همدلی و اتحاد خود دشمنان را مایوس کنند.

وی افزود: ایمان مردم به خدا، تقویت وحدت و توجه به فرمایشات رهبری قطعا نظام اسلامی را در مقابل تمام حرکات دشمنان بیمه می‎کند.

سلامی خطاب به مردم و خانواده شهدا متذکر شد: مسئولان امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی در تلاش هستند تا جنایتکاران حادثه سراوان را به سزای اعمال منفورشان برسانند.

در جریان درگیری جمعه شب گذشته مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با ترویست ها و اشرار مسلح در منطقه صفر مرزی میل ۱۶۷ سیرکان شهرستان سراوان در سیستان و بلوچستان ۱۴ نفر از مرزبانان غیور به شهادت رسیدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات