دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید بر اینکه امکان بازگشت سران فتنه به بدنه نظام وجود ندارد، گفت: تاریخ انقضای سران فتنه فرا رسیده است و جنبش دانشجویی خواستار محاکمه سران فتنه است.

به گزارش افکارنیوز ، سید سجاد موسوی دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی وجود دارد و وقتی مبنای این انقلاب این است که نه ظلم می کند و نه ظلم می پذیرد نتیجه آن می شود که به هر چه بوی استکبار بدهد مخالفت کند.

این دانشجوی دانشگاه ملایر خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی، آمریکا را راس استکبار می داند و براساس اصول لاینفک انقلاب که استکبار ستیزی است، مقابله با آمریکا را در دستور کار خود داده است.

موسوی با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا اختصاص به جمهوری اسلامی ندارد، گفت: امروزه این شعار در سراسر جهان فریاد زده می شود و در جمهوری اسلامی نیز ۱۳ آبان تجلی مرگ بر امریکا و شعار استکبار ستیزی است و به تعبیر امام خمینی (ره) انقلاب دوم لقب گرفته است.

این فعال دانشجویی در ادامه تصریح کرد: فریاد شعار مرگ بر آمریکا تقیه ناپذیر است و ما شاهد بودیم امام خمینی (ره) نیز در این باره تقیه نکرد.

وی در ادامه تاکید کرد: کسی که به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا است با ارکان و اصول انقلاب اسلامی مشکل دارد.

سید سجاد موسوی با بیان اینکه محاکمه سران فتنه در دادگاه ملت رخ داده است، گفت: در حقیقت حصر سران فتنه در دادگاه مردم رخ داده است و مردم سید محمد خاتمی را نیز از سران فتنه و مردود شده امتحان می دانند.

دبیر تشکلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید بر اینکه مردود شده امتحان نمی تواند خواستار آزادی سران فتنه باشد، گفت: مردم سران فتنه را دور انداختند و این افراد که تاریخ انقضای آنها فرا رسیده است نمی توانند به بدنه نظام برگردند.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: قوه قضاییه باید بدون هیچ ملاحظه ای با سران فتنه برخورد کنند که در این راه از حمایت قاطع جنبش دانشجویی نیز برخودار است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات