بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در آستانه ۱۳ آبان با انتشار نامه ای خطاب به رییس سازمان صداوسیما، برنامه های این سازمان علیه آمریکا را «بسیار کمرنگ» دانستند و از عزت الله ضرغامی انتقاد کردند.

به گزارش افکارنیوز ، نگارندگان این نامه مدعی شده اند که در دوران ریاست ضرغامی، صداوسیما نتوانست آموزه های اساسی انقلاب و آرمان های امام را در سطح مردم گسترش دهد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«جناب آقای مهندس ضرغامی، ریاست محترم سازمان صدا و سیما

سلام علیکم

همانطور که مستحضر هستید، در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جهان خوار قرار داریم، حرکتی که امام عظیم الشأن آن را «انقلاب دوم» نامید و خوشبختانه خود حضرتعالی نیز از دانشجویان موثر در این اقدام انقلابی بودید.

هرساله در این ایام شاهد پخش برنامه های مختلفی علیه «شیطان بزرگ» و نشان دادن دشمنی های تاریخی دولت آمریکا علیه ملت ایران از صدا و سیمای جمهوری اسلامی بودیم که متاسفانه امسال علی رغم حساسیت های مضاعف در این باره این اقدام به صورت بسیار کمرنگ در برخی از برنامه های جانبی پرداخته می شود.

متاسفانه این در حالی است که صدا و سیما مطابق اصل ۱۷۵ قانون اساسی جزو نهادهای زیرنظر مقام معظم رهبری است که سیاست های اصلی خود را نیز از ایشان باید اخذ کند. حال جای این سوال است که صداوسیما آیا در این مدت آیا به خوبی توانسته است «غیرقابل اعتمادبودن» ، «خودبرتربین بودن» ، «غیرمنطقی بودن» و عهدشکنی های مختلف دولت آمریکا را برای ملت تبیین کند.

صدا و سیما که به فرموده مقام معظم رهبری: «مدرسه‏ای عمومی برای همه قشرها در سراسر کشور است. برداشت ما از صدا و سیما این است که آن را دانشگاهی برای تدریس اصول اسلامی انقلابی بدانیم. امام که فرمودند دانشگاه، در دانشگاه چیزی تدریس می‏شود؛ در این دانشگاه چه چیزی می‏خواهد تدریس شود؟ آنچه در این دانشگاه تدریس می‏شود، عبارت از پیام‏ها، پایه‏ها، مفاهیم و درس‏های اسلام ناب و اسلام انقلابی و اسلام واقعی است. » مگر نه آن است یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی ما مبارزه با نظام های استکباری بوده است؟ ! مگر نه این است که امام، آمریکا را در رأس دولت های استکباری می دانست و همواره مردم را نسبت به دشمنی ها و توطئه های این دولت «سخت در پنجه تصرف و اقتدار شبکه صهیونسیم بین المللی» متوجه می کرده است.

جناب آقای ضرغامی

دوران ده ساله حضور حضرتعالی در دوران صداو سیما رو به اتمام است، متاسفانه در این دوره آنطور که توقع از حضرتعالی، که از مدیران انقلابی و ارزشی کشور هستید، می رفت، صدا و سیما نتوانست آموزه های اساسی انقلاب و آرمان های امام را در سطح مردم گسترش دهد و شاهد اقدامات انفعالی و موضع گیری های دیرهنگام و پس از توده های مردم در آن سازمان بوده و هستیم.

امید است که در این چند ماه باقیمانده شاهد اقدامی شایسته و مناسب در این سازمان باشیم که الگویی برای سایر مدیران سازمان در آینده باشد. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات