جمعی از نمایندگان مجلس در اقدامی معنادار آهنگ پیشواز «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو… » را در آستانه راهپیمایی ۱۳ آبان برای تلفن های همراه خود برگزیده اند. خبرگزاری فارس: موبایل برخی نمایندگان شعار «مرگ بر آمریکا» سر می دهد

به گزارش افکارنیوز ، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آستانه ۱۳ آبان که سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران است، آهنگ پیشواز تلفن همراه خود را به صورت خودجودش سرود «آمریکا آمریکا، ننگ به نیرنگ تو… » قرار داده اند تا کسانی که قصد گفت وگو با نمایندگان ملت را دارند، پیش از برقرای تماس سرود مرگ بر آمریکا را استماع کنند.

از برخی چهره هایی که پیشواز تلفن همراه خود را به سرود ضدآمریکایی اختصاص داده اند، می توان به نمایندگانی همچون الیاس نادران (تهران) ، مهرداد بذرپاش (تهران) ، نادر قاضی پور (ارومیه) ، مسعود میرکاظمی (تهران) ، احمد توکلی (تهران) ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی (مشهد) ، زهره طبیب زاده (تهران) ، محمد سلیمانی (تهران) ، مهدی کوچک زاده (تهران) ، فاطمه آلیا (تهران) ، سیدعلی طاهری (گرگان) ، حمید رسایی (تهران) ، محمد کوثری (تهران) و احمد امیرآبادی (قم) اشاره کرد.

براساس این گزارش، در این آهنگ پیشواز سخن مقام معظم رهبری درباره شعار «مرگ بر آمریکا» که در ابتدای این آهنگ پیشواز آمده، به این شرح است: «دولت آمریکا در هیچ کشوری، میان هیچ ملتی، یک وجهه عمومی ندارد. «مرگ بر آمریکا» دیگر جزء شعارهای اختصاصی ملت ایران نیست؛ در بسیاری از کشورها گفته می شود» . (بیانات رهبر انقلاب در دیدار اساتید دانشگاه ها ۱۳۹۱/۵/۲۲)

البته نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی اظهارنظرهایی در روزهای اخیر بر این نکته تاکید کردند که دشمنی ملت ایران با آمریکا به دلیل سیاست های خصمانه این کشور بوده و مردم هیچگاه جنایات آمریکا علیه ملت ایران را فراموش نخواهند کرد.

وکلای ملت همچنین معتقد بودند که سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» به دلیل سیاست های استکباری این کشور علیه مردم ایران بوده است و به همین دلیل مردم این شعار را در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با استحکام بیشتری سر خواهند داد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات