پس از تغییر در مدیریت دانشکده خبر در دولت یازدهم، معاونان جدید این دانشکده منصوب شدند.

به گزارش افکارنیوز ، با شروع به کار دولت روحانی و تغییر مدیریت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی که صاحب امتیاز دانشکده خبر است مسئولیت دانشکده به مدیر اسبق آن یعنی دکتر محمود احمدی افزادی سپرده شد.

پس از انتصاب احمدی افزایی معاونان جدید دانشکده خبر نیز منصوب شدند. رشید بهاورند به عنوان معاون مالی، هما الله داد به عنوان معاون آموزشی و ابراهیم کاظمی به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده خبر منصوب شدند. این معاونان همانند رییس جدید دانشکده در سال های گذشته نیز در دانشکده خبر خدمت کرده اند.

رشید بهاروند که از مدیران و سردبیران با سابقه و کارشناس عالی خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی است و ریاست مراکز خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان های لرستان، کردستان، خوزستان، مدیریت منطقه دو خبرگزاری جمهوری اسلامی- نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی درآسیای مرکزی، معاونت اداری مالی دانشکده خبر در سال های ۱۳۸۱تا۱۳۸۷، مسئولیت اطلاع رسانی در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، و سردبیری ارشد ایرنا و تدریس دروس خبری را در کارنامه خود دارد و در طول سالهای دفاع مقدس درمناطق جنگی کشور حضور فعال و مستمر داشته است.

هما الله داد، کارشناس ارشد آموزش نیز با تجربه در کار آموزشی در دانشکده خبر و برنامه ریزی آموزشی در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفته است در کسوت معاون آموزشی همه توانایی ها و تجربیات خود را به کار خواهد برد تا با استفاده از اساتید مطرح و توانا و صاحب نام، و با مشارکت خبرگان رسانه، شاهد شکوفایی دانشکده خبر باشد.

ابراهیم کاظمی که تا مقطع کارشناسی درهمین دانشکده تحصیل کرده وبعدهم موفق به اخذمدرک کارشناسی ارشد مدیریت رسانه شده است از نیروهای توانمندی است که با عشق به مسائل فرهنگی گفته است خواهد کوشید با استفاده از پتانسیل های موجود فرهنگی برنامه هایی را به اجرا بگذارد که موجب پویایی هرچه بیشتر دانشکده خبر شود.

گفته می شود یک شورای آموزشی متشکل از نخبگان و خبرگان آموزش رسانه ی فعال تشکیل می شود تا در یک تلاش جمعی به احیای دانشکده خبر بپردازند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات