یک نماینده اصول گرای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نتیجه مذاکره هر چه باشد به نفع کشور بوده و نشان می دهد که ما با منطق با جهان روبه رو می شویم گفت: دلسوزان انقلاب باید به تیم مذاکره کننده اعتماد داشته و از آنها حمایت کنند تا تعارض بین دیدگاه ها کمتر شود.

به گزارش افکارنیوز ، عبدالوحید فیاضی با اشاره به اینکه دیدگاه های مختلفی برای تیم مذاکره کننده وجود دارد یعنی دو دسته موافق و مخالف در این زمینه است گفت: حکمت، عزت و مصلحت سه گذاره ارزشی است که مقام معظم رهبری مطرح کردند و اگر در کنار هم بگذاریم جان مایه مذاکرات هسته یی قرار می گیرد یعنی حکیمانه مذاکره می شود، عزتمدانه به این موضوع ورود می کنیم و با تشخیص مصلحت، زمان و مکان شرایط را دنبال می کنیم.

این نماینده اصول گرای مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می رسد نتیجه مذاکره هر چه باشد نفع مردم را به دنبال دارد چرا که ما با منطق با جهان روبه رو می شویم و به آنها ثابت می کنیم که در فرایند مذاکره چگونه منطقی برخورد می کنیم.

فیاضی تصریح کرد: اگر ما بخواهیم به صورت خشن وارد مذاکره شویم چهره ای که از ما در جهان به نمایش گذاشته می شود چهره زمخت و خشن و غیر قابل انعطاف خواهد بود و در آینده ما را به عنوان ملتی که صاحب منطق نیست معرفی می کند.

وی با تاکید بر اینکه باید به تیم مذاکره کننده باید اعتماد کنیم گفت: همانطور که مقام معظم رهبری مطرح کرده است دیپلمات های ما از نیروهای انقلابی و فرزند کشور هستند بنابراین تا مشخص شدن نتیجه مذاکره باید تلاش کنیم.

این عضو فراکسیون اصول گرایان مجلس شورای اسلامی درباره اینکه تا چه اندازه حمایت گروه ها و جناح ها از تیم مذاکره کننده می تواند به پیشبرد مذاکره کمک کند گفت: دلسوزان انقلاب باید به تیم مذاکره کننده اعتماد داشته باشند؛ چرا که اگر در کشور دچار تعارض باشیم ممکن است دشمن در حوزه دیپلماسی از این تعارض سو استفاده کند اما اگر به گونه ای مثبت پیش رویم تعارض بین دیدگاه ها کمتر شده و نتیجه بخشی بیشتر خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات