رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران ۳۴ سال جلوتر از اروپاست، زیرا دانشجویان ما در آن زمان جاسوسخانه آمریکا را در تهران تسخیر کردند.

به گزارش افکارنیوز ، سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی در همایش ملی فرماندهی و مدیریت انتظامی در جمع فرماندهان ارشد این نیرو افزود: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و یوم الله است و باید این روز را یادآوری کرد.

وی گفت: ۱۳ آبان نقطه آغاز قیام و تبعید رهبرکبیر انقلاب و نشانی از ریختن خون دانش آموزان به دست دژخیمان شاه و هجوم دانشجویان پیرو خط امام به لانه جاسوسی آمریکا است.

فیروزآبادی افزود: مرگ بر آمریکا شعار ملی ماست، اما این مرگ بر ۹۹ درصد از مردم آمریکا نیست، بلکه بر آن یک درصد سلطه گر، ابرسرمایه دار و صهیونیست آمریکایی است.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: ما برای حفظ دانش و فناوری هسته ای مذاکره می کنیم اما این مذاکره بسیار هوشمندانه است.

فیروزآبادی افزود: نباید به لبخند آمریکایی ها اعتماد کنیم، زیرا دست واقعی آمریکا را باید دید و ما از مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنیم.

وی خطاب به فرماندهان ارشد نیروی انتظامی گفت: این نیرو در مسیر تعالی، پیشرفت خوبی کرده است به ویژه در دوران سردار احمدی مقدم.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح گفت: امروز مکتب ما تجلی یافته در ولایت فقیه است و نیروی انتظامی که مظهر اقتدار و نظم است ؛ مظهر مهربانی و رأفت اسلامی نیز هست.

در ابتدای این مراسم، رئیس همایش ملی فرماندهی و مدیریت انتظامی شناخت تحولات و تولید دانش نظری را از مهمترین اهداف برپایی این همایش در عرصه فرماندهی و مدیریت بیان کرد و گفت: ماهیت دانش انتظامی، فرصت ها، الزامات و افق ها چهار محور اصلی این همایش است.

سردار سرتیپ پاسدار ذوالفقاری افزود: ارسال ۴۲۶ مقاله علمی، تشکیل ۱۳ میزگرد تخصصی و مصاحبه های علمی در این همایش نشان دهنده جامعه علمی کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی نیز در این مراسم گفت: پیدایش جرایم جدید، ابزار و فناوری ها و ساختارهای نوین نیازمند گام های علمی، نظری و فکری اندیشمندان و صاحبنظران برای پویایی هر چه بیشتر و به روز شدن نیروی انتظامی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات