در بخشی از بیانیه جنبش دانش آموزی به مناسبت ۱۳ آبان آمده است ما دانش آموزان و افسران جنگ نرم تا نابودی استکبار دست از مبارزه و مقاومت برنخواهیم داشت.

به گزارش افکارنیوز ، بیانیه جنبش دانش آموزی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان توسط نماینده دانش آموزان قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر بخواهیم برای جنایات آمریکا فهرستی درست کنیم یک کتاب می شود، از این رو ۱۳ آبان هر سال کتاب جنایات آمریکا قطور تر شده و ملت های آزادیخواه بر روحیه استکبار ی و منفعت طلبانه دولت آمریکا بیشتر پی می برند.

در این بیانیه تاکید شده است ما جنبش های دانش آموزی همیشه و همه جا همراه با حسین زمان فریاد هیهات من الذله سر می دهیم و می گوییم که زیر بار ستم و ظلم نخواهیم رفت.

در بخش دیگری از بیانیه جنبش دانش آموزی آمده است مذاکره در عرف آمریکا به معنای گفت وگو برای قبول خواسته های آنهاست و در واقع هدفشان از مذاکره یک کار تبلیغاتی است و برداشتن تحریم ها وعده ای دروغ است.

در بخشی دیگر از بیانیه جنبش دانش آموزی آمده است ملت ایران شکوفایی اقتصادی خود را با اتکاء درونی و نه راه ذلت به دست خواهد آورد و ما دانش آموزان و افسران مبارزه با جنگ نرم ضمن گرامیداشت این روز تاریخی در راستای تداوم استکبار ستیزی ملت ایران در یوم الله ۱۳ آبان شرکت می کنیم و این روز را سنبل مبارزه با استکبار جهانی می دانیم؛ ما تا نابودی کامل استکبار دست از مقاومت و مبارزه برنخواهیم داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات