میثم محمد حسنی از برگزاری جشنواره جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در موضوعات مختلف خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، میثم محمد حسنی دبیر اجرایی جشنواره جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در پاسخ به این سوال که ایده برگزاری این جشنواره از کجا شکل گرفت، عنوان کرد: این حرکت با ایده حزب الله سایبری به مناسبت روز ۱۳ آبان شکل گرفته تا نشان دهیم که شعار مرگ بر آمریکا از شعارهای اصلی مردم ایران است و می تواند در غالب های مختلف، حتی غالب هنری سرداده شود.

این فعال سایبری در خصوص بخش های این جایزه بزرگ عنوان کرد: این مسابقه در ۳ بخش اصلی عکس، پوستر و کاریکاتور برگزار می شود که داوران این سه بخش اصلی به ترتیب آقایان محمود عبدالحسینی، محمدحسین نیرومند و مازیار بیژنی هستند. البته این نکته را نیز باید اضافه کنم که دبیر این جشنواره نادر طالب زاده است.

محمد حسنی در ادامه خاطرنشان کرد: به جز سه بخش اصلی، این جشنواره در حوزه فیلم، سرود، مقاله و وبلاگ نیز فعال است و هنرمندان در این بخش ها نیز می توانند در این جشنواره مشارکت داشته باشند. .

وی در خصوص جوایز بخش های مختلف این جشنواره نیز گفت: خوشبختانه جوایز این جشنواره بسیار چشمگیر و مناسب هستند و بر اساس توافق های صورت گرفته در بخش های اصلی نفرات اول ۱۰ میلیون تومان، نفرات دوم، ۵ میلیون تومان و نفرات سوم ۲ میلیون تومان جایزه خواهند گرفت. همچنین در بخش های فرعی نیز نفرات اول ۳ میلیون تومان، نفرات دوم ۵/۱ میلیون تومن و نفرات سوم ۷۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد که در مجموع مبلغ ۷۰ میلیون تومان این جشنواره جایزه اهدا خواهد کرد.

دبیر اجرایی جشنواره در ادامه تاکید کرد: البته من باید این نکته را اضافه کنم که این جشنواره کاملا مستقل است و هیچ وابستگی حکومتی ندارد. ما هیچ اسپانسر دولتی نداریم.

محمد حسنی مهلت ارسال آثار برای این جشنواره را تا یکم آذر عنوان کرد و افزود: در طول یک هفته گذشته استقبال بی نظیری از این جشنواره صورت گرفته و تاکنون در حدود ۲۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است. پیش بینی ما این است که اگر این روند ادامه پیدا کند ما مجبور به تمدید مهلت دریافت آثار باشیم. بر اساس برنامه ها نیز نتایج نهایی این جشنواره روز ۱۶ آذر اعلام و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا این حرکت شما در تضاد با سیاست های خارجی دولت نیست، گفت: بنده معتقدم این حرکت هیچ تضادی با اقدامات دولت ندارد و ما قصد تخریب تیم دیپلماسی دولت را نداریم. از سوی دیگر ما معقتدیم که برگزاری این جشنواره باعث تقویت تیم مذاکره کننده می شود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید بدانند که تا وقتی دست از ظلم برندارند ما به این شعار خود ادامه خواهیم داد.

دبیر اجرایی جشنواره جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در پایان تصریح کرد: دبیرخانه دائمی این جشنواره در حال حاضر تأسیس شده و انشاء الله هر سال این برنامه را خواهیم داشت و در سال آینده قطعا با قدرت بیشتر و جایزه های چشمگیرتری برگزار می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات