امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه" مرگ بر آمریکا" را تا نابودی رژیم سلطه ادامه خواهیم داد، تاکید کرد: جنایات آمریکا از ذهن ملت ایران پاک نمی شود.

به گزارش افکارنیوز ، کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسم تجمع ضداستکباری هم سنگران مصطفی که به مناسبت ۱۳ آبان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، اظهار داشت: مردم سنگرنشین، ملت مومن و غیور و جوانان پرشور و قهرمان ما بالاخص دانشجویان ظلم ستیز و بیدار و هشیار ما به جهاتی با آمریکا و استکبار جهانی دشمنی دارند و این دشمنی را با تمام وجود به ظهور می رسانند و روزی در سال با این عنوان در صحنه حاضر شده و با صدای رسا" مرگ بر آمریکا" سر می دهند و به عالمیان اعلام می کنند که ما همچنان زنده و هوشیار و مقتدر هستیم و در مقابله با ظلم و ستم و فتنه در صحنه حاضریم و تا پایان سلطه و ظلم و ستم در عالم این راه را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: مکتب ما عاشورا و رهبر ما حسین بن علی (ع) است و اباعبدالله خط مقابله با استبداد و زورگویی و باج خواهی را منشور جهانی اعلام کرد، نه منشور اسلامی.

امام جمعه موقت تهران گفت: امام حسین (ع) در روز عاشورا فرمودند که اگر شما پایبند به اعتقادات ماورایی و مکتبی نیستید و حسابی را برای قیامت باز نکردید، در زندگی آزاده باشید. آزادگان عالم نمی پذیرند که دولت قلدر، زورگو، بی منطق و قانون شکن سر گردنه بایستد و اجازه رشد و ترقی و نفس کشیدن آزاد به ملت ها را ندهد. از این جهت لازمه حریت و آزادی مقابله با سلطه و استکبار است.

صدیقی اظهار داشت: عزت دین ما حسین ابن علی (ع) بود. ایشان آن روز چنان فریادشان رسا بود که امروز آن فریاد ملت ها را به رهبری ملت ما بیدار کرده است. آن صدا با شعار «هیهات من الذله» عنوان شده است. آمریکا در حیات ننگین خود جنایات، خیانت ها و آدم کشی هایی را انجام داد و با به راه انداختن جریانات ترور و ایجاد خفقان و استقرار دست نشانده های خود در کشورها و غارت ملت ها را جزء عادات خود قرار داده است.

وی ادامه داد: آمریکا در کشور ما کودتا کرد و شاه ننگینی را بر ما تحمیل کرد و صدای آزادگان را در طول دهه های گذشته خاموش کرده و دانشجویان و دانشگاهیان ما را در زمان های گذشته شکنجه و به قتل رسانده است. همچنین قانون کاپیتولاسیون را به مجلس ما تحمیل کرد و هر نوع تجاوز به کشور ما را مجاز دانست. ضمن آنکه این تحقیرهای تاریخی را ملت بیدار و امت امام نباید از خاطره و ذهن تاریخی خود محو کنند و به فراموشی بسپارند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه روز استکبار روز افشای چهره خشن و سفاک آمریکا است، تاکید کرد: آمریکا زندان های مخوفی در کشورهای اروپایی دارد و زندان گوآنتانامو را به عنوان شکنجه گاه تاسیس کرده اند. همچنین رئیس جمهور دروغگوی آمریکا برای جلب آرای مردم قول داده بود که این زندان را تعطیل کند، اما نه تنها آن را تعطیل نکرده، بلکه تقویت کرده است.

صدیقی گفت: این رژیم در کشور ما عیادی دارد و دانشمندان ما را ترور می کند و رژیم صهیونیستی را بدون هیچ توجیه قانونی در سکنه فلسطین مسلط کرده و صاحبان اصلی آن سرزمین ها را از کشور خود بیرون کرده است و با حمایت رژیم صهیونیستی آزادگان آنها را شکنجه می کند.

وی ادامه داد: رژیم آمریکا ۸ سال جنگ را بر ما تحمیل کرد و از ما قربانیان زیادی گرفت و کشورمان را ویران کرده و دانشمندان ما را به قتل رسانده است، همچنین لانه جاسوسی به عنوان سفارتخانه واقعا لانه جاسوسی بوده و در کشور ما توطئه و جاسوسی می کرده است؛ رژیم آمریکا رژیمی است که وقتی ما هسته ای شدیم، با همدستی اسرائیل به ترور دانشمندان ما پرداخت و در سازمان های به اصطلاح بین المللی این جنایت ها را محکوم نکرد. بنابراین رژیمی که دشمن پیشرفت علمی کشور است و باج گیر و قلدر محسوب می شود باید با مرگ بر آمریکا این رژیم را تحقیر و افشا کرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امام خمینی (ره) امام آزادگان عالم است، تاکید کرد: مسیحیان و یهودیان امام خمینی (ره) به عنوان یک چهره استکبارستیز و ظلم ستیز می شناسند و ملت ایران همه ساله ۱۳ آبان را به عنوان تجدید بیعت با امام استکبارستیز گرامی می دارد؛ امامی که غده سرطانی بشریت را به عنوان شیطانی بزرگ معرفی کرد و ملت ما شعار مرگ بر آمریکا را تا نابودی رژیم ظلم و سلطه ادامه خواهند داد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات