نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: به زودی طرح سوال از وزیر امور خارجه در مورد برخورد جدی با دولت پاکستان در صحن علنی مجلس مطرح می شود.

به گزارش افکارنیوز ، منصور حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان، تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز در جمع خبرنگاران، گفت: آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نیست. البته ما با این کشور دعوا نداریم.

وی افزود: ما می گوییم که آمریکایی ها باید در رفتار و گفتارشان تغییرات اساسی ایجاد کنند.

حقیقت پور تاکید کرد: حرف ما با آمریکایی ها این است که آنها باید از خسارت ها و جنایت هایی را که به ملت ایران وارد کرده اند عذرخواهی کرده و در صدد جبران آن برآیند، اما رفتار حال حاضر آنها این را نشان نمی دهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در ادامه تصریح کرد: ما در مجلس قانونی تصویب کردیم که آمریکایی ها باید بر اساس آن خسارت های وارد شده به ایران را بدهند که ما نیز خواهان آن هستیم.

وی ادامه داد: جنایات و خساراتی که آمریکایی ها و متحدانش به ملت مسلمان ایران وارد کرده اند، به این راحتی ها جبران نمی شود. آنها باید به این نتیجه رسیده باشند که تنفر ملت ایران از آنها نه تنها کمتر نشده، بلکه بیشتر نیز شده است.

حقیقت پور در بخش دیگری از سخنانش به جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت با وزیر امور خارجه اشاره کرد و افزود: در این جلسه ۲ تن از نمایندگان سوالی در مورد برخورد جدی با دولت پاکستان در زمینه مبارزه این کشور با تروریسم مطرح کردند که آنها از پاسخ های آقای ظریف قانع نشدند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی خاطره نشان کرد: بر همین اساس قرار شد سوال از آقای ظریف در خصوص برخورد جدی با دولت پاکستان و اینکه چرا این وزارتخانه در رابطه با حوادث سراوان تذکری به این کشور نداد، در صحن علنی مطرح شود.

انتهای پیام/
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات