پس از سهم خواهی معترضانه اصلاح طلبان یزد، اصلاح طلبان همدان نیز از استاندار منصوب دولت ابراز نارضایتی کردند.

به گزارش افکارنیوز ، در بیانیه ای که با عنوان «شورای هماهنگی احزاب و گروه های ۱۴ گانه [! ؟ ] اصلاح طلب استان همدان در سایت های افراطیون منتشر شده، گفته که استاندار معرفی شده اصلاح طلب نیست و استاندار باید از میان یکی از افراد پیشنهادی این شورا انتخاب می شد! در این نامه ادعا شده «شورا افراد متعددی را معرفی کرد و یکی از افراد معرفی شده تا مرز تصدی امر پیش رفت، که متاسفانه علیرغم شایستگی و کارنامه درخشان شخصیتی و مدیریتی، متولیان امر هیچ توجهی به نقطه نظرات و حساسیت های مطرح شده از جانب احزاب و گروه های سیاسی- صنفی اصلاح طلب ننموده، و در خلأ ایجاد شده، گزینه ای با سابقه مدیریت در دولت گذشته که سنخیتی با جریان اصلاح طلبی نداشته را به عنوان استاندار معرفی نمودند.

گفته می شود افراطیون مدعی اصلاحات با وجود به دست آوردن پست های بسیاری در دستگاه های دولتی و از جمله استانداری ها، سیاست تبلیغاتی را بر حفظ موضع طلبکاری خود- سهم ما کم است! - و بدهکار کردن همواره دولت گذاشته اند تا بدین ترتیب از یک سو امتیازات بیشتری دریافت کنند و از سوی دیگر چنین القا کنند که دولت، مطلوب آنها نیست و بنابراین پاسخگوی عملکرد آن نیستند!

اخیرا مرتضی مبلغ عضو حزب منحله مشارکت و معاون وزارت کشور در دولت اصلاحات، به عنوان مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد و پیش از آن شهین دخت مولاوردی و سعید شیرکوند دو عضو حزب منحله مشارکت به ترتیب به عنوان معاون رئیس جمهور در امور زنان و معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی منصوب شده بودند.

پس از انتخاب روحانی اصلاح طلبان تلاش داشتند که در سطح مدیران رده اول و در وزارتخانه های حساس مهره های خود را راهی دولت کنند اما پس از عدم توفیق در رسیدن به پست های کلیدی و حساس کابینه، برنامه ریزی گسترده ای برای تصاحب پست هایی که نیاز به رای اعتماد مجلس ندارد، آغاز کردند.

محمد خاتمی چندی پیش و در زمان معرفی اعضای کابینه دولت روحانی به مجلس در پاسخ به انتقادهای اصلاح طلبان پیرامون ترکیب کابینه یازدهم گفته بود: اگرچه ما نتوانستیم در لایه های اول مدیریتی همه نیروهای خود را به دولت یازدهم تزریق کنیم اما باید تلاش نماییم لایه دوم مدیران را از آن خود نماییم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات