عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان لبیک دوباره به فرمایشات مقام معظم رهبری است، افزود: جهانیان بدانند ایرانی ها، پشتیبان ولایت فقیه هستند.

به گزارش افکارنیوز ، عوض حیدرپور نماینده مردم شهر رضا در مجلس با اشاره به حضور حماسی جوانان و اقشار مختلف مردم ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: ۱۳ آبان مظهر نماد و وحدت ملی است زیرا تمام اقشار مختلف مردم فقط صرف اینکه ایرانی هستند، در این راهپیمایی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مردم ایران یک گام از منافع ملی شان عقب نمی کشند، افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، هیئت مذاکره کننده هسته ای ما را دلگرم کرده است.

نماینده مردم شهررضا در مجلس با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان یک امتیاز برای پشبرد اهداف مذاکرات هسته ای به شمار می آید، افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان به جهانیان نشان داد نه تنها دیپلمات های ایرانی بلکه تمام ملت ایران یک گام از ارزش های انقلاب و منافع ملی شان عقب نمی کشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه مردم در این روز نشان دادند یک وفاق و اجماع در خصوص استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا در کشور وجود دارد، تصریح کرد: جهانیان بدانند ایرانی ها جایی که پای منافع ملی شان وسط باشد با بصیریت و بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در صحنه حاضر می شوند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات