ملکشاهی جزئیات جلسه کمیسیون قضایی مجلس را تشریح کرد

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از رسیدگی به ۳ سوال نمایندگان از وزیر دادگستری در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، اللهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوقی خانه ملت گفت: در جلسه امروز سؤال آقایان بیرانوند نماینده بروجرد و کریمی قدوسی نماینده مشهد از وزیر دادگستری رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: یکی از سؤالات این نمایندگان این بود که علیرغم تاکیدات قوه قضائیه برای برخورد با تخلفات یقه سفیدها چرا با آنها برخوردی صورت نمی گیرد. آقای پورمحمدی وزیر دادگستری توضیحات مفصلی درباره این سؤال دادند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سؤال دیگر این نمایندگان درباره پرونده ۳ هزار میلیاردی بود. این نمایندگان اعتقاد داشتند که چند نفر از نمایندگان فعلی مجلس در این پرونده حضور دارند و با توجه به نقش آنها چرا هنوز حکمی برایشان صادر نشده است. نماینده سؤال کننده از توضیحات وزیر دادگستری قانع نشد و قرار شد آقای پورمحمدی در این زمینه تحقیقات لازم را انجام داده و نماینده سؤال کننده سوال واضح تری به کمیسیون ارائه کند.

ملکشاهی همچنین خاطرنشان کرد: سؤال بعدی نمایندگان درباره پرونده مهدی هاشمی بود؛ نمایندگان این سؤال را داشتند که چرا به این پرونده رسیدگی نمی شود که آقای پورمحمدی توضیحاتی درباره آخرین وضعیت پرونده ارائه کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات