پای لنگان داود احمدی نژاد، کنایه آل اسحاق به متکی، زندگی بدون موبایل متکی، اندوه حبیبی برای حبیب، آب سرد بادامچیان بر فکر و خیال گداهای ختم سیاسیون، پیشنهاد جالب باهنر برای باقی ماندن عسکراولادی بعنوان دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری از حاشیه های مراسم آن مرحوم بود.

به گزارش افکارنیوز ، پای لنگان داود احمدی نژاد، کنایه آل اسحاق به متکی، زندگی بدون موبایل متکی، اندوه حبیبی برای حبیب، آب سرد بادامچیان بر فکر و خیال گداهای ختم سیاسیون، پیشنهاد جالب باهنر برای باقی ماندن
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مراسم بزرگداشت حبیب اله عسکراولادی صبح امروز در مسجد ارک تهران با حضور شخصیت های سیاسی برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

*پای لنگان داود احمدی نژاد برای حضور در این مراسم گرچه جلب توجه می کرد اما بیشتر از آن نسبت خانوادگی داود با رئیس جمهور سابق بود که بلافاصله بعد از دیدن داود این سوال بار دیگر در ذهن تداعی شد که چرا برادر کوچکش که اولین تسلی دهنده به خانواده مرحوم حبیب الله عسکراولادی بود، لقب غایب بزرگ در مراسم تشییع، خاکسپاری و بزرگداشت وی را به خود اختصاص داد. البته وقتی خبرنگار فارس داود را در خصوص محمود مورد سوال قرار داد، اینگونه پاسخ شنید «بنده هیچ اطلاعی از حضور وی ندارم. از طرف دیگر زمانی خبرنگار ما سوال دوم خود را از داود در خصوص حضور رئیس جمهور سابق در ساختمان لادن پرسید و وی وقتی جواب داد که «در حال حاضر دیگر در ساختمان لادن نیستند و من شنیده ام که آنها را از ساختمان لادن رها کرده اند» ، مشخص شد که میان ۲ برادر هنوز مثل گذشته شکرآب است.





*مرد شماره دو دولت، معاون اول رئیس جمهور اسحاق جهانگیری، وقتی در جمع اصحاب رسانه حاضر شد، همه خبرنگاران فکر می کردند که با دست پر بر خواهند گشت اما وقتی این مرد سیاسی سؤال های مکرر آنها را درباره شروع سفرهای استانی و ارائه گزارش ۱۰۰ روزه از سوی رئیس جمهور را بی پاسخ گذاشت، انگیزه و رغبت خبرنگاران برای رفتن به سراغ اهالی دولت کمتر شد.







*حضور منوچهر متکی که پیش از این خبر استعفایش از جبهه پیروان خط امام و رهبری به گوش می رسید، در این مراسم، تداعی کننده وعده ای از کوهکن عضو شورای مرکزی جبهه مذکور بود که بار دیگر بر نقش آن مرحوم در همبستگی و اتحاد میان نیروهای اصولگرا تاکید می کرد. کوهکن گفته بود: «قرار است آقای عسکراولادی برای بازگشت متکی به جبهه با او صحبت کند» . اما در حال حاضر عسکر اولادی رفت و معلوم نیست که تکلیف وعده کوهکن چه خواهد شد.

*کنایه یحیی آل اسحاق به متکی در هنگام مواجه با وی نشان می داد که متکی نه تنها با اصحاب رسانه بلکه دیگر حتی با یاران دیروز و متحدان سیاسی و هم حزبی اش هم ارتباط ندارد. آل اسحاق همه حرف های خود را در یک جمله کوتاه خلاصه کرد و به دوست صمیمی خود گفت: «دیگر نیستید آقای متکی کیمیا شده اید» . البته وزیر خارجه دولت احمدی نژاد که خبر عزل خود از این سمت را در سنگال و در حین گفت وگو با مقامات این کشور شنید، در توصیف وضعیت و فعالیت فعلی خود اینگونه توضیح داد: «دارم زندگی بدون موبایل را تجربه می کنم» .

* «گداهای ختم سیاسیون» نیز همچون روزهای گذشته بخشی از حاشیه های مراسم امروز را به خود اختصاص دادند. این افراد که محل درآمد و کسب و کار خود را در مجالس ختم سیاسی و از جیب این مقامات می دانند، همزمان با خروج هر یک از مسئولان از آنها تقاضای کمک می کردند. بازار این التماس ها و تقلاها برای گرفتن تومانی به حدی داغ شد که بین برخی از آنها جدل و بگو مگوهایی بوجود آمد. بادمچیان که از بازاریان و از نمایندگان سابق مجلس است و از نظر این کاسبکاران محل درآمد خوبی می توانست برای آنها باشد، وقتی در هجوم و حلقه آنها قرار گرفت، با زحمت توانست درب خودروی خود را ببندد و آب سردی بر فکر و خیال همه آنها بریزد.





*اندوه حبیبی برای حبیب صرف نظر از آنکه توجه عکاسان را به خود جلب کرده بود، خبرنگاران را به سمتش کشاند تا از او در خصوص انتخاب رئیس جدید جبهه پیروان خط امام و رهبری، بپرسند که گرچه وی این انتخاب را به جلسه ای با حضور همه دبیران کل وابسته به جبهه موکول کرد، اما محمدرضا باهنر پیشنهاد داد تا مرحوم عسکر اولادی به صورت سمبلیک دبیر کل جبهه پیروان بماند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات