جلالی در دیدار وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: در عملکرد کلان وزارت ورزش و جوانان نباید از حوزه جوانان غفلت شود چرا که انتظار از وزارت ورزش و جوانان در سطح جامعه بیشتر در حوزه ورزش وجود دارد و نباید مسائل مربوط به جوانان مغفول بماند.

به گزارش افکارنیوز ، محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان عصر امروز (شنبه) با حضور در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با کاظم جلالی رئیس این مرکز دیدار و گفت وگو کرد.

گودرزی در این دیدار برنامه های خود برای اداره این وزارتخانه را تشریح کرد.

همچنین در این دیدار ضعف ها و چالش های موجود در قوانین مربوط به حوزه جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت بر لزوم تدوین برنامه ای جامع برای ساماندهی موج جوانان تحصیل کرده ای که هر سال به بازار کار اضافه می شوند، تأکید کرد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در این جلسه اظهار داشت: در عملکرد کلان وزارت ورزش و جوانان باید به گونه ای اقدام شود که از حوزه جوانان غفلت نشود چرا که انتظار از وزارت ورزش و جوانان در سطح جامعه بیشتر در حوزه ورزش وجود دارد و نباید مسائل مربوط به جوانان مغفول بماند.

در این نشست همچنین مشکلات کلان در حوزه ورزش، باشگاه داری و چالش های موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده شاهرود در مجلس یادآور شد: یکی از موانع بر سر راه جامعه ورزشی کشور دولتی بودن باشگاه های ورزشی است که باید در این زمینه وزارت ورزش و جوانان با ایجاد زمینه درآمدزایی و مشوق ‍ ها، جاذبه های حضور بخش خصوصی در حوزه ورزش را فراهم آورد.

به گزارش فارس، نمایندگان در جلسه علنی فردای پارلمان به بررسی صلاحیت محمود گودرزی می پردازند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات