رهبر معظم انقلاب در اجتماع باشکوه بسیجیان:

مقام معظم رهبری فرمودند: در جنگ اقتصادی، نظامی و هر میدان دیگری باید در مقابل دشمن ایستاد و به پشت به دشمن نکرد تا اراده و عزم شما بر دشمن غالب شود.

به گزارش افکارنیوز ، سخنرانی مهم حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از دقایقی قبل در جمع پرشکوه ۵۰هزار نفری بسیجیان در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز شد.

برخی از محورهای مهم سخنان مقام معظم رهبری به شرح زیر است:

*بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور ماست.

*حماسه زینب کبری (س) مکمل حماسه عاشوراست بلکه به یک معنا حماسه ای که بی زینب بوجود آورد، نگه دارنده حماسه عاشورا شد؛ تقارن هفته بسیج با این حماسه بزرگ را مغتنم باید دانست.

*زینب کبری (س) با چنان قدرتی سخن گفت که هم دشمن را تحقیر کرد و هم سختی هایی که دشمن تحمیل کرده بود را تحقیر کرد.

*حماسه زینبی در طول تاریخ جریان ساز شد؛ حرکت جامعه ما باید زینبی باشد.

*یکی از عوامل مولد این روحیه و صبر در زینب (س) و دیگر اولیاء الله صدق است؛ دل را صادقانه به راخ خداسپردن، خیلی مهم است.

* در جنگ اقتصادی، نظامی و هر میدان دیگری باید در مقابل دشمن ایستاد و به پشت به دشمن نکرد تا اراده و عزم شما بر دشمن غالب شود و آنوقت پیروزی از آن شماست و این وعده الهی است.

*عده ای نرمش قهرمانانه را دست برداشتن از آرمان ها و عقب نشینی از اصول تعبیر کردند، این ها خلاف و بدفهمی بود؛ نرمش قهرمانانه، مانور هنرمندانه و استفاده از روش های متنوع برای دستیابی به مقصود است.

*آیا نظام اسلامی بدنبال جنگ با دیگران است؛ جمله ای که از دهان سگ هار نجس منطقه یعنی رژیم صهیونیستی شنیده می شود که ایران تهدیدی برای جهان است؛ تهدید جهان آنهایی هستند که جز شر چیزی برای دنیا نداشته اند، مانند همین رژیم نامشروع.

ادامه دارد…
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات