تیم مذاکراتی هسته ای کشورمان که شب گذشته وارد ژنو شد امروز با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای برنامه ریزی نشست های پیش رو دیدار می کند.

به گزارش افکارنیوز ، تیم مذاکره هسته ای کشورمان که شب گذشته وارد ژنو شدند، صبح امروز ابتدا در هتل اینتر کانتیننتال، محل اقامت وزیر امور خارجه و اعضای تیم، یک جلسه داخلی خواهند داشت. در این جلسه داخلی قرار است اعضا با یکدیگر برنامه و مواضع را هماهنگ کرده و طرح های طرف مقابل و طرح ایران را مرور کنند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، قرار است پس از این دیدار، اعضای تیم مذاکره کننده کشورمان با کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفت وگو داشته باشند. این دیدار در مقر اروپایی سازمان ملل و درو اقع به میزبانی کاترین اشتون برگزار می شود. در این دیدار قرار است که دو طرف به مرور برنامه های کاری نشست ۱+۵ پرداخته و برای برگزرای نشست، برنامه ریزی کنند.

در این دیدار که به ریاست محمد جواد ظریف صورت می گیرد سایر اعضای تیم هسته ای نیز حضور دارند و در انتها در ضیافت ناهار اشتون نیز شرکت خواهند کرد.

براساس برنامه ریزی انجام شده، این دیدار تا ساعت ۱۵ عصر به طول می انجامد لذا احتمال برگزاری نشست رسمی ۱+۵ در عصر امروز وجود دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات