رحمانی فضلی در حاشیه همایش طلایه داران ایثار:

وزیر کشور با بیان اینکه مردم به مسیرشان ایمان دارند و انقلاب را جزئی از اعتقاد خود می دانند و با هیچ چیز عوض نمی کنند، گفت: زورگویی و سلطه بر ملت ایران جواب نخواهد داد.

به گزارش افکارنیوز ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه همایش طلایه داران ایثار در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش بسیج در تداوم انقلاب اسلامی گفت: ۳۴ سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و طی این سالها ملت ایران مورد تهدید و هجمه بیگانگان به خصوص آمریکا و اسرائیل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران سعی داشتند با شیوه های مختلف، انقلاب اسلامی ایران را کنترل و در بعضی از مواقع به دنبال تغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی بودند، خاطر نشان کرد: به لطف خداوند متعال، رهنمودهای مقام معظم رهبری و مقاومت مردم، با قوت، اقتدار و هدفدار مسیر خود را به پیش می بریم.

وی در ادامه افزود: مردم به مسیرشان ایمان دارند و انقلاب را جزئی از اعتقاد خود می دانند و با هیچ چیز عوض نمی کنند، درنتیجه دنیا باید با ملت ایران عاقلانه و در مسیر قانون سخن بگوید چرا که سخن بر مبنای زورگویی و سلطه بر ملت ایران دیگر جواب نخواهد داد.

در حاشیه این همایش سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان ۵۰۰ مهد قرآنی بسیج را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

در این همایش از زنان و مادران اسوه بسیجی در عرصه های حافظان و قاریان، زنان ایثار گر، فعالان در حوزه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، حجاب، عفاف، رسانه، ورزش، زنان کارآفرین و تربیت فرزندان موفق تجلیل به عمل آمد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات