جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار اطلاع رسانی دقیق و کامل مفاد توافقنامه هسته ای در رسانه ملی شد.

به گزارش افکارنیوز ، این دانشجویان در نامه خود به ضرغامی آوردند: با توجه به تناقضات موجود در اظهارت مقامات غربی و برخی اظهار نظرهای مسئولین کشورمان، ضرورت دارد برای تنویر افکار عمومی، شفاف سازی درخصوص مفاد واقعی توافقنامه اخیر صورت گیرد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

" جناب آقای دکتر ضرغامی

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

توافقنامه اخیر دولت در ‍ژنو با ۱+۵ جزء رخدادهای مهم تاریخ جمهوری اسلامی ایران است. با وجود این اهمیت، بسیاری از مردم به دلیل عدم دسترسی به فضای مجازی، از مفاد کامل توافقنامه و محتوای بیان شده در آن اطلاع کاملی ندارند.

همانگونه که مستحضرید در بند دوم از اصل سوم قانون اساسی، درخصوص برقراری عدالت رسانه ای، تصریح شده است که دولت جمهوری اسلامی ایران موظف به بالا بردن سطح آگاهی های عمومی در همه زمینه ها با استفاده صحیح از مطبوعات و رسانه های گروهی و وسائل دیگر می باشد.

با توجه به تناقضات موجود در اظهارات مقامات غربی و برخی اظهارنظرهای مسئولین کشورمان، لزوم شفاف سازی درخصوص مفاد واقعی توافقنامه، جهت تنویر افکار عمومی دوچندان می گردد.

لذا از جنابعالی درخواست می شود تا دستور فرمایید ضمن قرائت کامل متن موافقت نامه در شبکه های ملی و استانی، برنامه های کارشناسی در خصوص بررسی محتوای توافقنامه با توجه به ترجمه ی صحیح، از سوی اساتید و کارشناسان علمی بدون جهت گیری سیاسی تدارک دیده شود. "
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات