غفاری:

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام گفت: من ۱۰۰ درصد با توافقنامه اخیر موافق هستم و آن را برای ایران و آمریکا بُرد می دانم و انشاالله از این طریق به سمتی حرکت کنیم که مشکلات مان در داخل حل شود.

به گزارش افکارنیوز ، هادی غفاری عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام درباره توافق نامه هسته ای بین کشورمان و کشورهای ۱+۵ اظهار داشت: من ۱۰۰ درصد با این توافقات موافق هستم و آن را برای ایران و آمریکا بُرد می دانم و انشاالله از این طریق به سمتی حرکت کنیم که مشکلات مان در داخل حل شود.

غفاری با بیان اینکه بخش عمده ای از مشکلات به خاطر تحریم ها بوده است، در عین حال تاکید کرد: بخش دیگری از مشکلات داخلی به خاطر عملکرد دولت احمدی نژاد بود که کشور به وضعیت گرانی، عدم اشتغال، گران فروشی، کم فروشی و بی انضباطی مالی دچار شد.

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام، درباره دلایل موافقت خود با توافق نامه اخیر هسته ای تصریح کرد: وقتی شما در داخل کشور مشکل دارید و با تهدید مواجه هستید، باید امتیاز بدهید.

وی با اشاره به اینکه برنامه انرژی هسته ای باید طوری پیگیری می شد که انرژی ملی هدر نرود، تاکید کرد: انرژی هسته ای حق مسلم ما محسوب می شود.

غفاری درباره خوشبینی خود به این مذاکرات گفت: با توجه به اینکه طبق فرمایش آقای خامنه ای ما به دنبال بمب اتم نیستیم، تنها راهی که می توانیم اعتماد جهانی را در این زمینه جلب کنیم، این است که آنچه اتهام به ساخت بمب اتم است، را از طریق مذاکره برطرف کنیم.

وی بر همین اساس خاطرنشان کرد: آب سنگین اراک و غنی سازی بالای ۵ درصد از مواردی است که ما در معرض اتهام ساخت بمب اتم قرار می گیریم، لذا وقتی تعدیل شود و آژانس هسته ای و دنیا ببیند اینطور نیست، مشکلات مان به مرور حل خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات