در جلسه هیات دولت از سوی هیات وزیران علیرضا رزم حسینی و عبدالمحمد زاهدی به عنوان استانداران کرمان و کردستان انتخاب شدند.

به گزارش افکارنیوز ، جلسه هیات دولت روز گذشته به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی تشکیل شد.

در این جلسه از سوی هیات وزیران به ترتیب آقایان علیرضا رزم حسینی و عبدالمحمد زاهدی به عنوان استانداران کرمان و کردستان انتخاب شدند.

روحانی ضمن تشکر از استانداران قبلی استان های کردستان و کرمان، استانداران جدید را به رعایت اعتدال و بهره گیری از همه نیروهای معتدل توصیه کرد.

رییس جمهور توسعه استان کردستان را از اهداف بسیار مهم دانست و اظهار امیدواری کرد که معضلات بیکاری و فقر در پرتو اهتمام جدی به موضوع توسعه رفع شود.

رییس جمهور ضمن اشاره به اهمیت استان کردستان اظهار داشت: در زمان انتخابات صحنه های باشکوهی از شوق و ذوق مردم این استان را مشاهده کردیم و به تمام وعده هایی که در آن زمان به مردم اعلام شد، وفاداریم.

وی اعلام کرد که ندای ما، ندای اسلام و وحدت مسلمانان است و برای ما هیچ تفاوتی بین کرد و غیر کرد وجود ندارد. دشمن در صدد سوءاستفاده از قومیت هاست در حالی که کردها در هر کجا که زندگی کردند، همواره خود را ایرانی می دانند.

رییس جمهور همچنین استان کرمان را به لحاظ اقتصادی، استانی مهم دانست که از سرمایه انسانی قابل توجهی برخودار است.

روحانی اظهار امیدواری کرد که با توجه به منابع غنی و معادن بسیار زیاد در استان، با تلفیق هوشمندانه و مدبرانه این ظرفیت ها، شاهد شتاب بیشتری در توسعه کردستان باشیم.

در ادامه این جلسه تعداد دیگری از مواد و تبصره های لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور پس از بحث و بررسی تصویب شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات