نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رأفت بیش از حد اسلامی باعث سوءاستفاده افرادی مثل خاتمی شده و به جای اینکه نظام از آنها طلبکار باشد، آنها طلبکار شده اند.

به گزارش افکارنیوز ، زهره طبیب زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات محمدرضا خاتمی مبنی بر اینکه اصلاح طلبان از طلبشان در سال ۸۸ گذشته اند، گفت: جالب است عده ای آمده اند مملکت را برای بیگانگان به حراج گذاشته و با استارت کودتای مخملی و فتنه ۸۸ در جهت منافع غرب و آمریکا حرکت کرده اند و امروز از ملت و نظام جمهوری اسلامی طلبکار هستند و خود را متوقع می دانند.

وی تصریح کرد: برای فضای گستاخانه ای که برای امثال خاتمی به وجود آمده متأسفم. رأفت بیش از حد اسلامی باعث سوءاستفاده این افراد شده است و به جای اینکه نظام از آنها طلبکار باشد، آنها طلبکار شده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس، با اشاره به اینکه قوه قضائیه قاطعیت لازم را در قبال متهمین فتنه ۸۸ اعمال نکرده است، اظهار داشت: حتی اگر قوه قضائیه هم با این افراد برخورد نکند آنها باید در پیشگاه خداوند پاسخگوی خون جوانان شهید بسیجی در فتنه۸۸ باشند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خصوص این ادعای خاتمی که مشی دولت یازدهم را مشی اصلاح طلبی عنوان کرده، افزود: آقای روحانی باید شخصاً به اظهارات افرادی مثل خاتمی پاسخگو باشد.

محمدرضا خاتمی در گفت وگو با یک روزنامه اصلاح طلب، مدعی شده که انتخاب روحانی به عنوان رییس جمهور، پیروزی اصلاح طلبان است.

وی گفته است: «اصلاح طلبان در حوادث۸۸ از حق خود گذشتند و مردم هم پاداش طلب اصلاح طلبان را در ۲۴ خرداد دادند. »

خاتمی همچنین انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ را شبیه ۲ خرداد ۷۶ دانسته و مدعی شده است که «صحبت ها و برنامه ها و مواضعی که آقای روحانی گرفته، در عمل نشان می داد که برنامه، برنامه ای اصلاح طلبانه است. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات