رحیمی روشن:

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینای همدان با بیان اینکه بدهکاران نظام با اظهارات خود در قالب طلبکار ظاهر می شوند تا به صحنه قدرت بازگردند، گفت: فتنه گران جز خیانت به نظام اقدام دیگری نکردند.

به گزارش افکارنیوز ، حسن رحیمی روشن عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینای همدان با اشاره به اظهارات محمدرضا خاتمی در رابطه با نقش اصلاح طلبان در پیروزی حسن روحانی در انتخابات امسال، گفت: فتنه ۸۸ در بین مردم یأس ایجاد کرد به طوری که نگاه مثبت به جریانی که خود را اصلاح طلب می دانست در بین مردم وجود نداشت.

وی فشار اقتصادی و چینش نامزدهای اصولگرا را از دلایل پیروزی روحانی در انتخابات برشمرد و اظهار داشت: فشار اقتصادی، مسائل بین المللی، مناظرات و چینش نامزدهای اصولگرا و نرسیدن به معرفی یک نامزد واحد در این جناح از دلایل پیروزی روحانی بود و نقش اصلاح طلبان در این مسئله نمود نداشت. بلکه عامه مردم بودند که در انتخابات نقش داشتند.

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینای همدان ادامه داد: روحانی هیچ گاه خود را اصلاح طلب ندانسته و از نظر تشکیلاتی نیز سابقه حضور در این جناح را نداشته است و در انتخابات ۹۲ نیز دلایل پیروزی روحانی فراجناحی بود و حضور خوب مردم در انتخابات تأثیر داشت.

رحیمی روشن عنوان کرد: سخنان محمدرضا خاتمی دقیقا بر عکس است زیرا آنها بدهکار نظام هستند که در قالب طلبکار ظاهر شدند، فتنه گران حقی ندارند که طلبی داشته باشند.

وی افزود: در فتنه ۸۸ جز خیانت، آشفتگی، ریختن خون ناحق بی گناهان، آشوب در مملکت و کاهش قدرت چانه زنی بین المللی نظام اقدامی از سوی فتنه گران صورت نگرفت که برای آنها حقی وجود داشته باشد و حالا بخواهند آن حق را بگیرند یا از آن بگذرند.

رحیمی روشن اظهار داشت: اگر حقی باشد نظام و مردم باید آن را از فتنه گران طلب کنند.

وی گفت: محمدرضا خاتمی با این اظهارات خود را از جایگاه متهم به جایگاه شاکی کشانده است و هیچ حقی هم وجود نداشته، شاید می خواهند اظهار وجود کنند تا به صحنه قدرت برگردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینای همدان اضافه کرد: البته عملکرد روحانی در انتصابات و بکارگیری نیروهای اعتدالگرا فقط از یک جناح نیز شاید در این اظهارنظرها تأثیرگذار باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات