عضو هیئت مدیره بنیاد باران از برگزاری جلسه ای به منظور انتخاب مدیر عامل جدید بنیاد خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، " سید حسن رسولی" درباره نحوه فعالیت بنیاد باران اظهار داشت: بعد از انصراف" اسدالله رازانی" از مدیرعاملی بنیاد باران، اعضای هیئت مدیره امروز جلسه ای را به منظور تعین مدیرعامل جدید برگزار می کنند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: انتخاب مدیر عاملی جدید ممکن است از میان اعضای هئیت مدیره و یا فردی دیگر از سوی اعضاء صورت بگیرد.

وی با اشاره به ارکان موجود در بنیاد باران گفت: شورای عالی بالاترین رکن بنیاد به حساب می آید که" محمدرضا عارف" به عنوان یکی از اعضای ارشد آن از ابتدا تاکنون به فعالیت مشغول بوده و براساس روال طبیعی بنیاد بسیاری از افرادی که در هیئت مدیره حضور دارند، عضو شورای عالی نیستند و یا بالعکس. لذا تغییر تحولات در این زمینه بحث برانگیز نیست.

عضو هیئت مدیره بنیاد باران با بیان اینکه عارف در ادوار گذشته ریاست هیئت مدیره ی بنیاد را برعهده داشته، تصریح کرد: علت کاندیدا نشدن محمدرضا عارف در هیئت مدیره بنیاد باران در دور جدید، فعالیت در بنیاد امید ایرانیان است که به ریاست وی هم اکنون در حال فعالیت های علمی، پژوهشی و دانشگاهی است.

رسولی بیان داشت: عدم کاندیداتوری عارف در انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید بنیاد باران، تمرکز بیشتر وی بر فعالیت های بنیاد امید ایرانیان است.

وی گفت: برخی از رسانه ها علت عدم حضور مجدد عارف در انتخابات هیئت مدیره بنیاد باران، جدایی وی از" حجت الاسلام والمسلمین خاتمی" دانستند و در حالی که چنین مسئله ای صحت ندارد.

گفتنی است اعضای هیئت مدیره بنیاد باران متشکل از" سید حسن رسولی" ، " هادی خانیکی" ، " حجت الاسلام حسن پویا (گیوه چی) " ، است که افرادی همچون" الهه کولایی" ، " حمید کلانتری" ، " جواد امام" و" محمود زمانی قمی" از اعضای جدید هیئت مدیره به حساب می آیند.

لازم به ذکر است که چندی پیش محمدرضا عارف و" اسدالله رازانی" از عضویت در هیئت مدیره و مدیرعاملی بنیاد باران انصراف داده بودند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات