موسوی در نطق میان دستور:

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: شانتاژهای تبلیغاتی و تحریم های استکبار در ۲ سال اخیر جزء برنامه های حساب شده علیه ملت ایران بوده است.

به گزارش افکارنیوز ، میرقسمت موسوی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر قدرت لایزال الهی و استقامت امام و پایمردی ملت ایران با سبقه فرهنگ دینی برخلاف خواست دشمنان داخل و خارج به پیروزی رسید و از دوران تکون تا بلوغ با عقبه های سخت و مشکلات عدیده مانند جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانی مواجه شد اما هیچ وقت از اصول و ارزش ها و استقلال و منافع ملی خود عقب نشینی نکرد و سرافراز و پیروز از این صحنه ها بیرون آمد.

وی با بیان اینکه در طول ۸ سال دفاع مقدس دنیا و ملت مقاوم ایران و نیروهای مسلح و بسیجیان مخلص ثمره مقاومت را با تمام وجود مشاهده کردند، افزود: شانتاژهای تبلیغاتی و تحریم های زورمدارانه دنیای استکبار در دو سال اخیر جزء برنامه های حساب شده بر علیه ملت قهرمان ایران بوده است تا شاید اراده و مقاومت ملت را بشکند که به حول و قوه الهی و تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای در ژنو و توافق اولیه همه هیمنه تبلیغات غرب و تحریم ها فرو ریخت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: لازم می دانم از تلاش دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان تشکر کنم چرا که رضایت رهبری و قاطبه ملت ایران را با اقدام خود فراهم آوردند و به ملت های دنیا ثابت شد که ملت ایران مانند مولایشان حسین بن علی زیر بار ظلم نخواهند رفت و از حق مسلم خود که داشتن انرژی هسته ای است کوتاه نخواهند آمد و تلاش دشمنان نیز عقیم خواهد ماند.

موسوی اضافه کرد: گرچه ملت ما به خاطر عملکرد بد آمریکا و متحدانش به آنها اعتماد ندارد اما نباید تلاش مسئولانه تیم مذاکره کننده را کم اهمیت تلقی کرد، این همان خواست دشمنان و به خصوص صهیونیست هاست که جمهوری اسلامی را بازنده این صحنه معرفی کنند.

وی ادامه داد: آیا این افتخار نیست که شاه کلید تفاهمات و توافقات اخیر دنیای غرب فتوای دینی و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره سلاح کشتار جمعی قرار بگیرد؛ چرا از این زاویه به مسئله پرداخته نمی شود.

نماینده مردم گرمی در خانه ملت اظهار داشت: من از دولت به خاطر تحویل به موقع لایحه بودجه سال ۹۳ تشکر می کنم و یادآور می شوم که باید عدالت در تقسیم بودجه و هزینه آن در استان ها و شهرستان های مختلف رعایت شود.

موسوی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات